Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo Donkey

Har också fått repa och smutsig suflett från både ketchup och att jag snuddar vid lestången när jag drog upp vagnen för trapprampen... Offwhite duflett kanske inte är drt smidigastr

• Joddan

Min repa är på sidan av chassit. Det är precis så den går in i våra bussar så ibland skrapar den i . Samma oroblem med min Uj duo...

• Joddan

Var du med din sand på eriksdalsbadet i onsdags då kanske?
    Jag tvättar min med våtservetter hela tiden . Ska också sy ett bumperskydd så snart jag får lite lugn o ro!

Jag har ett jack under handtaget i skumgummit. Pytteliten men jag känner det när jag kör. Såg på fb att det är många som har problem med skummet på donkeyn.

• Joddan

Ja bumperskydden drar man av på nolltid så karborreband tror jag bara blir klumpogy...

• Joddan

Ääh att feklamera till kids är bara att slänga iväg ett mail med beskrivning eventuellt bild till. Har reklamerat flera gånger gill drm.

• Joddan

Nä jag har haft fel på chassi tyger hjul etc etc. De har bara skickat nya reservdelar. När chassit gick sönder fick jag bara lägga det gamla trasiga chassit i samma låda som de nya kom i och så skicka tillbaka med en förfrankeraf lapp de skickade med! Supersmidigt!

• Joddan

Fujji
    Köp inte i den butiken. Den är ibte auktoriserad och du köper "i andra hand" för du blir "andra köpare" eftersom de själva köper från annan butik.

• Joddan

Fast mina reklamationer har gått på nån vecka, max! Från kidzshop.

• Joddan

För mig så åker hela suflettfästet av hela tiden. Man fixar det på nolltid men det är lite irreterande...

Svar på tråden Bugaboo Donkey