Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Bugaboo Donkey

Mamma Tes skrev 2011-08-10 15:45:10 följande:
    OMG! Vagnen är ju ännu bättre och läckrare i verkligheten och den rosa sufletten... jag dööör så snygg! Våran lillfis trivs och sitter just nu i den och tittar på barnprogram Blir nog premiärtur imorgon! Ska försöka hinna med att ladda upp någon bild ikväll
    Visst är den! Min lillplutt ligger och sover i sin i köket.

Sålde min Cam idag, vemodigt då det var min första vagn som hängt med alla byten! Skulle varit riktigt jobbigt om jag inte hade Åsnan hemma!  
  • Lillla My
    solouniko skrev 2011-08-10 16:21:30 följande:
    Visst är den? Så mkt finare IRL, jag blev så positivt överraskad när jag såg den hos en bekant. Var orolig att jag inte skulle gilla den lika mkt som Camen. Men GUD jag skulle nog välja den över Camen nu 7 dar i veckan Så snygg och smidig, och den har verkligen ALLT en syskonvagn ska ha!  
    Ja, jag var också orolig, men nu gillar jag den mer än Camen jag också. Det enda jag kan sakna är lite högre kanter på den nedre varukorgen och klädd ram på sittdelarna pga att de är så lätta att repa.
  • Lillla My
    Joddan skrev 2011-08-10 22:40:57 följande:
    Spigg
    Kan vara så att de inte är tillräckligt pumpade? Eller så har jag tyngre barn än dig, en på 16 och en på 8 kilo
    Jag tycker den rullar bra och jag har en på 10kg och en på 14kg, samma vikt men lite jämnare fördelat.
    Har haft en P&T Classic Twin också och den kändes trögare och klumpigare, den ser ut ungefär som UJ Dubbel. 
  • Lillla My
    6 Små Älsklingar skrev 2011-08-11 07:56:29 följande:
    Det är alltså ingen som har bugaboos egna sittdynor i vagnen?
    Har för mig att jag läst det i tråden någonstans men jag kan ju ha fel.

Det var i alla fall inte lätt att få svar i den här tråden.
    Vet inte om någon har fått hem de nya dynorna, har för mig att flera har beställt dem.
  • Lillla My

Bugaboos befintliga transportväskor fungerar inte så de hänvisade till Prampack när jag frågade en Bugaboorepresentant i början av sommaren.
    Kan dock tänka mig att det är en av nyheterna som kommer i höst. Typ en prampackliknande väska som passar alla vagnarna.

• Lillla My
    Joddan skrev 2011-08-12 11:21:24 följande:
    Jag kan efter 1,5 veckas användande konstatera att jag valde fel färg på min vagn .
    Den är jättefin men jag insåg att det skulle bli jobbigt att hålla rent, har en Bee+ med OW suffla. Blå var bra! Flört
  • Lillla My

Spigg, det gjorde min med. Jag lyfte den lite lite i fram så gick det bra. Kan tänka mig att man ska låsa framhjulen men det hinner man ju inte då. 

• Lillla My

Min Vibe gjorde sådär också så jag kände igen det, men den vobblade sen om man gick riktigt långsamt också.

Jag vet en som joggar med sin, men hon kör nog säkerligen med låsta hjul. Så det ska funka. Om det inte gör det så får väl vi reklamera våra! Ska testa någon dag med låsta hjul. Det står i bruksanvisningen att man inte ska använda den för löpning men det har de nog skrivit för att friskriva sig.

• Lillla My

Hon sålde eller ska sälja sin joggingvagn. Men jag tror att det är mkt pga att den är en singel också. 
    Jag berättar hur det går med joggingen, tror det blir i helgen. Jag är ingen som gillar att jogga utan det är mest när jag har bråttom och måste, jag går hellre fort annars men det räcker inte alltid. 

Svar på tråden Bugaboo Donkey