Bugaboo Donkey
Sålde min Cam idag, vemodigt då det var min första vagn som hängt med alla byten! Skulle varit riktigt jobbigt om jag inte hade Åsnan hemma!
Bugaboos befintliga transportväskor fungerar inte så de hänvisade till Prampack när jag frågade en Bugaboorepresentant i början av sommaren.
Kan dock tänka mig att det är en av nyheterna som kommer i höst. Typ en prampackliknande väska som passar alla vagnarna.
Spigg, det gjorde min med. Jag lyfte den lite lite i fram så gick det bra. Kan tänka mig att man ska låsa framhjulen men det hinner man ju inte då.
Min Vibe gjorde sådär också så jag kände igen det, men den vobblade sen om man gick riktigt långsamt också.
Jag vet en som joggar med sin, men hon kör nog säkerligen med låsta hjul. Så det ska funka. Om det inte gör det så får väl vi reklamera våra! Ska testa någon dag med låsta hjul. Det står i bruksanvisningen att man inte ska använda den för löpning men det har de nog skrivit för att friskriva sig.
Hon sålde eller ska sälja sin joggingvagn. Men jag tror att det är mkt pga att den är en singel också.
Jag berättar hur det går med joggingen, tror det blir i helgen. Jag är ingen som gillar att jogga utan det är mest när jag har bråttom och måste, jag går hellre fort annars men det räcker inte alltid.