Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo Donkey

Silvera: Har en trikåsjal från, hmmm nu fick jag hjärnsläpp. Tror den har nån standardlängd och jag får den runt mig utan problem. Om jag minns rätt så blev avslutet/knuten på ryggen på mig men på magen på sambon. Japp, är en tjockis Kan kolla upp märket imorrn..

• Mamma Tes

Min skickades i torsdags 4/8 enligt WH Watts men första infon kom inte förrens 5/8 och den gick runt på olika ställen i England till den 6:e. Sen ingen info förrens imorse, då kom den till Tyskland. Ingen uppdatering sen dess, 7 imorse. Verkar lite konstigt tycker jag.

• Mamma Tes
    Joddan skrev 2011-08-08 18:44:37 följande:
    Vilken konstig väg tesan. Min gick direkt london-köpenhamn-sthlm
    Ja visst är det konstigt! Jag fattar ingenting!! Så här ser det ut:

08/08/2011 07:04 HERNE-BOERNIG, DE ARRIVAL SCAN 06/08/2011 07:14 BARKING, GB DEPARTURE SCAN 06/08/2011 04:15 BARKING, GB ARRIVAL SCAN 06/08/2011 01:21 TAMWORTH, GB DEPARTURE SCAN 06/08/2011 00:16 TAMWORTH, GB UNLOAD SCAN 05/08/2011 23:22 TAMWORTH, GB ARRIVAL SCAN 05/08/2011 20:00 SEDGEFIELD, GB DEPARTURE SCAN 05/08/2011 15:03 SEDGEFIELD, GB PICKUP SCAN 05/08/2011 05:44   BILLING INFORMATION RECEIVED  
  • Mamma Tes
    NaBas skrev 2011-08-08 19:21:03 följande:
    förresten, ni som beställde från WH watts, fick ni alla kvitto hemskickat?

Det har gått mer än två veckor sen ja beställde men jag fick bara ett mejl med ett ordernummer,men har för mig att jag läst att ni fått ett hem också?

ska höra med dem kanske...
    Vi bad om att få kvitto hemskickat och då ordnade dom det.
  • Mamma Tes
    Emma85Gbg skrev 2011-08-09 22:13:12 följande:
    Vad härligt att du skriver att den är underbar. Förmodlingen får jag våran på fredag Glad. Vad tycker du att dom kunde förbättra/ändra på?
    Hade du också beställt från WH Watts? Trackingnumret jag först fick var fel, fick ett annat inim en timme men kunde inte låta bli attkolla upp vart dom paleten också befann sig. Kunde se att den lycklige saten fick sina 2 paket levererade idag i Gbg. Mina paket har lämnat/är i Köpenhamn och är påväg mot Gbg nu så jag tror jag får den imorgon!!

• Mamma Tes

Ååååh vad jobbigt det är att vänta. Vet ju att vagnen är i göteborg och som status på trackingen står "OUT FOR DELIVERY" men ingen har ringt. Jag vet inte heller vart jag kan ringa och "kolla läget" för har ingen aning om vilket företag som ska leverera. KOM IGEN NU!!!!

• Mamma Tes

"In transit to" betyder "På väg till".

OMG! Vagnen är ju ännu bättre och läckrare i verkligheten och den rosa sufletten... jag dööör så snygg! Våran lillfis trivs och sitter just nu i den och tittar på barnprogram Blir nog premiärtur imorgon! Ska försöka hinna med att ladda upp någon bild ikväll

• Mamma Tes
    Luella skrev 2011-08-10 21:48:43 följande:
    Tesan, fin vagn! Hur gammal är din dotter? På bilderna ser det ut som om hon får plats bra.
    Våran lillfis är 20 månader drygt. Hon är ca 83 cm lång och väger ca 11 kg. Huvudet har inte jättelångt kvar innan det är upp till ryggstödskanten men det är nog inget som gör nåt och med fötterna når hon inte ner ännu

Svar på tråden Bugaboo Donkey