Inlägg från: Elmiina |Visa alla inlägg
  • Elmiina

Bugaboo Donkey

Choklaa: jag betalade 11.000kr för en donkey duo all black och en soft pink åkpåse. Babyhuys.

• Elmiina

Jag har en Audi A6 (väldigt stor bagageutrymme) och får inte plats med vagnen i monoläge utan att plocka bort sittdelen och sidokorgen. I november ska syskondelen börja användas så vi ska köpa en stor SUV

• Elmiina

Tebb: för att kunna klicka fast en besafe så behöver man både en maxi cosi adapter och axkid adaptrar. För att klicka fast en maxi cosi behövs endast maxi cosi adaptern.

• Elmiina

Ja de gör dom. Chassit har inga stötdämpare och därför är ligg/sitt del "lösa" för att det inte ska studdsa när man går

• Elmiina

Nej men jag byter skor på ungen innan hon stoppas ner i vagnen. Har mjuka uggs med mjuk sula som används i vagnen och när hon ska upp och gå får hon sina vanliga skor. Har funkat hittills. Men när slasket kommer så vette fan.

• Elmiina

Man kan visst byta sittdelstyget. Det gör att sittdelen blir djupare och barnet får bättre plats.

• Elmiina

Haha det hade jag aldrig orkat iaf. Tyckte den var tillräckligt bökig varje gång man skulle åks bil med den.

Mountain buggy duet 2.5 är den smalaste syskonvagnen på marknaden där barnen sitter bredvid varann. Som en singelvagn är den.

• Elmiina

Den lutar ja, och den går att vicka på lite. Den ska dock inte luta mer än 5cm, då ska man reklamera

Svar på tråden Bugaboo Donkey