Inlägg från: Luella |Visa alla inlägg
  • Luella

Bugaboo Donkey

JessiWill: jag sålde för 2000:- och uppgav att det var reklamerat för knarr. Det nya chassit är inte helt tyst men helt ok. Stor skillnad är det. Däremot har jag problem med vobblande hjul och har reklamerat två gånger.

• Luella

Det funkar med selen tvillingmamma. Men min lite äldre version glider runt i sittdelen. Den lossnar om jag försöker sätta runt kanten på ryggstödet.

• Luella

Jag reklamerade chassit där jag köpte och har ännu inte reggat mig på sidan.

• Luella

Fy vad jobbigt Satu. Har du testat med silikonspray? Det kanske hjälper lite iaf.

• Luella

Jag har två, tyckte ett stort verkade mysigt men om ett barn vill sitta upp och det andra sover går det inte med ett stort. Köpte Tullsa för sittdel (finns en mindre för mindre sittvagn, ta inte den) och Elodie och båda är lika bra.

• Luella

Holly: jag svarade inte för jag är osäker. Mitt Tullsa har bara en dragkjedja. Jag köpte det för sittvagn.

• Luella

Min dotter fyller 4 i mars och åker Donkey till och från dagis utan problem. Hon sover gott i den på helgerna också när vi är ute länge med vagnen. Man ser huvudet genom suffletten som en bula men hon störs inte av det. Man kan ju köra utan sufflett också.

Svar på tråden Bugaboo Donkey