Bugaboo Donkey
Jag är inte såld på barnvagnsgardinkonceptet, speciellt inte i sommar när det blir varmt. Har inte haft barn sommartid så jag känner mig vilsen.
Så till Donkeyn köpte jag den dyra silvriga solsufletten för 700:- (

Men fy vad jobbigt Smoolan. Jag beskrev felet för Babytown där jag köpte den. De reklamerade sedan till Bugaboo och de skickade nytt chassi. Jag har kvar mitt gamla. Men det nya chassit jag fick tycker jag är sämre. Det knarrar fortfarande och dessutom vobblar framhjulen när man springer med vagnen.
Jahl: jag har, kolla mina tidigare inlägg och bildtråden. Skriver fr mobilen nu men jag tycker den är bra
Jag håller med Söte. Jag skulle inte stå ut med Camens hjul där fram, och varukorgen är toppen. Sen har jag inte märkt av någonstans där jag inte kommer in med vagnen där jag skulle behöva en två cm smalare så det är ju bra för.mig :)
Är det någon som har problem med vobblande hjul? Har ni reklamerat och i så fall, hur gick det? Alternativt, går det att göra något åt det själv? Jag tycker att det är så galet irriterande. Nu kan vi inte ens gå i rask takt med vagnskrället.
Stoce: den finns på Babytown på Kungsholmen. Det är nära beroende på var i Vasastan du bor. Annars är det nära in till stan också, tex NK.
Nu har jag reklamerat vobblande framhjul. Får se hur det går.