Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Bugaboo Donkey

Vi har donkey 2013, men jag tycker suffletterna skyddar dåligt mot sol och vind. Nu har jag sett att 2014 finns nya suffletter som ger bättre skydd. Men då är min fundering ska man satsa på sådana el solsuffletterna. Är rädd att solsuffletterna blir kalla för bebis om det blåser? Sen kanske de andra är bättre i höst när vi börjar med sittdelarna. Våra tvillingar är fyra månader nu. Någon här som har tips! Fördelar/nackdelar?

• myran6801

Tror ni det räcker med sol- och vindskydd med de gamla suffletterna till sittdelarna? Vet inte om jag ska satsa på att köpa nya suffletter (de nya som ger mer skydd) eller ej. Våra tvillingar är fyra månader så snart är det ju dax för sittdelarna på vagnen. Färgen Sand som jag gillar har utgått tyvärr.

• myran6801

En fråga, är det någon som har tips på bil där donkyn får plats utan att man måste demolera den helt. Vi har tvillingvagnen och en audi A4 avant idag men funderar på att byta bil för bagageutrymmet är så trångt.

• myran6801

Hej! Är det någon som tvättat bugaboo åkpåsen i tvättmaskinen? Håller färgen och formen för det?

Svar på tråden Bugaboo Donkey