• Justi

Bugaboo Donkey

vill köpa en donkey, vart kan man hitta den billigast? sverige lr utlandet spelar ingen roll

• Justi

tusen tack :) va fick ni betala för en duo inkl frakt på babyplus?

• Justi

fick detta idag från babyplus:

Bugaboo Donkey Duo
    € 1339,-
    Delivery two parcels
    € 81,-
    Total Price € 1420,-
    Discount € 221,- -
    Your price € 1199,-

från pramworld igår kväll:

Bugaboo Donkey Duo v1.1 (toddler and a Newborn) - £989.10

för frakt pris skulle man maila mer,

missa inte att första är euro å andra e pund :)

• Justi

kan tipsa dig om valuta.se där har du bra valutaonväxlings sida, jag tror du får maila hemsidan för mera info.
    idag ska ja till babyproffsen å prova om donkeyn får plats i bilen, isf kommer det få bli en sådan från babyplus :D känner mig som ett litet barn på julafton idag

• Justi

ååhh! nu har ja beställt min åsna på jollyroom.se! kan hämta den imon :D
    dom har 10% rabatt om man skriver in jolly2013 i kassan. gäller till söndag..

så får man 1000 kr i rabatt vid nästa köp så ja beställde vagnen utan sufletter å köper dom om några dagar ist :D

allt som allt får ja den för typ 12350 kr ist för 14800 kr! ändå as bra för att vara i sverige

• Justi

i sverige kan man nog köpa den via nätet, verkar dock inte gå utomlands utan man måste maila in beställning. ja men går det inte att lägga in en beställning på vagnen nu? jag valde den med beige bas som fanns, och den va klar för avhämtning 3 timmar efter beställning :)

• Justi

okej, ja shit imon är den min! har även beställt svart chassiskydd nu, så den ska ha svart chassi, sand bas å svarta sufletter, och en färgglad skötväska från desigual ;D

Svar på tråden Bugaboo Donkey