Inlägg från: Freja150 |Visa alla inlägg
  • Freja150

Bugaboo Donkey

Vi går i donkey-tankar då vi väntar tvillingar i augusti och jag har läst några sidor i tråden och är lite nyfiken på hur ni upplever vagnen under vintern? Tänker på knöligt underlag, genomslag i snön och snöoväder? Suffletterna ser ganska vida ut och snöar det då rakt in på barnet i ligg/sittdelen?

• Freja150

Jag fick svar för en vecka sedan att bugaboo donkey twin (två liggdelar) kostar  £1097.10 + 30 i frakt

• Freja150

Vi har beställt en Bugaboo donkey twin all black för 1399 Euro inkl frakt.

Tres: Betalade ni vagnen när ni lade ordern eller väntde ni tills ni fick bekräftelse på att vagnen var redo att skickas till er?

Vi beställde nämligen den 23 maj, vi har inte betalat än utan avvaktar till den dagen de skickar vagnen till oss och vi har inte hört något än, det har förvisso bara gått veckor... Hur länge har ni andra fått vänta på att er vagn skickas från leverantören i England/Holland från det att ni lagt ordern?      

• Freja150

Vi fick också besked om att vagnen var redo att skickas från Holland i torsdags, betalade på kvällen och på fredagen var den på väg! Dock 4 veckor sedan vi lade själva beställningen, men de verkar ju totalt sett hålla sin utlovade leveranstid på 4-6 veckor Skrattande Nu väntar vi med spänning!

• Freja150
    viva07 skrev 2013-11-17 13:19:20 följande:
    Hej!

Jag funderar på vilka åkpåsar som passar till donkeyn?  Vi bor i Norrland så det är viktigt med en varm åkpåse. Någon som provat High Performance Footmuff i ordentlig kyla? Eller Voksi Urban eller City? Annan variant?  Tacksam för svar!

vi har voksi urban i våra liggdelar. får väl se sedan hur bra dom passar i sittdelarna när barnen blivit större men än så länge finns det gott om plats!
  • Freja150

Är det någon här som enbart beställt tillbehör till er bugaboo från babyplus (eller annan utländsk sida)? Vad har ni i så fall fått betala i frakt?

Funderar lite om det lönar sig att beställa tillbehören från utlandet eller om fraktkostnaden drar iväg så jag lika gärna kan beställa här från Sverige...

Svar på tråden Bugaboo Donkey