• Tres

Bugaboo Donkey

Hej hopp! Jag är på jakt efter en donky Twin men suger på engelska =P 
    Jag mailade prisuppgifter till MM och fick detta till svar: 

The donkey TWIN cost 1325,- (normal 1489,-). 
    Include the donkey TWIN is the frame and wheels, side and under basket, 2x baby carrycot and top fabric what can be later a buggy seat, 2x rain cover and 1x air pump. 

Ingår då allt jag behöver till en tvillingvagn eller ska jag behöva köpa till något?  Är det två sittdelar och två liggdelar? 

Vore tacksam för lite hjälp =) 

• Tres

Jag köpte nyss en Donkey all black twin för 1379:- inkl frakten.. Så visst blev det betydligt billigare än att köpa en här hemma =P 

• Tres

Vi beställde 24 april och betalade den nu i onsdags, när de mailade och sa att den hade kommit till dem. Så nu är den äntligen påväg :) 

• Tres

Nja.. tror lev.tiden egentligen var på 4-5 veckor men min blev lite försenad. Så har du tur så får du din i tid :)

• Tres

Hur många kollin är det? Jag hade 2, och fick dem med två dagars mellanrum.

• Tres

Jag ska reklamera knarr =P  Men hur formulerar man sig på engelska? Man är ju värdelös på sånt =P

• Tres

Hur gör ni när ni använder åkpåse i vagnen? Tänkte på bältena liksom. Är det tänkt att man ska lossa på remmarna och trä igenom dem varje gång? Jag använder min både ute och ibland inne och då kan jag ju inte ha åkpåsen i.

Hur gör man lättast för att trä remmarna igenom åkpåsen? :) 

• Tres

Jag ska reklamers chassit som jag köpt hos babyplus. De tar en deposition på 400€ för att skicka det innan jag skickat tillbaka mitt gamla. Men är det någon som vet hur länge det tar innan man får tillbaka sina pengar? Är ju rätt mkt att ligga ute med när man är mammaledig.

• Tres

Jag förstår att det finns de som utnyttjar det.. jag har snällt betalat nu iaf :P 

Svar på tråden Bugaboo Donkey