Bugaboo Donkey
En fråga kan man handla på avbetalning i både Sverige och utomlands? Hur mycket får man betala i månaden? Måste man betala en större summa vid köpet? Har inte så mycket pengar nu, utan vill dela upp det..
En fråga kan man handla på avbetalning i både Sverige och utomlands? Hur mycket får man betala i månaden? Måste man betala en större summa vid köpet? Har inte så mycket pengar nu, utan vill dela upp det..
Snälla snälla snälla ge mig svar snart För jag vill veta så mycket som möjligt för att kunna beställa en donkey. Äntligen har jag fått råd och nu är det dags och jag vill få beställningen iväg och då så fort som möjligt. Men jag kan inget, förutom att jag vet att jag vill beställa från babyplus i Holland.
Men hur går jag tillväga? Hur gör jag beställningen? Vad heter alla delar på engelska? Hur såg era beställningar ut? Skulle vara jättetacksam om någon kunde kopiera sin och visa hur det kan se ut.
Jag vill ha helblå duo. Och ståbräda och diverse tillbehör till. Vill också beställa regnskydd och sunny brees sufletter.
Var får man tag på chassiskydd? Och det finns tydligen redan svarta chassin att få tag på? Är det andra saker som ni rekommenderar att man köper till på en gång?
Jag har lääääängtat i över ett år att kunna köpa den vagnen och nu så finns pengarna och nu vill jag bara få det gjort och få köra omkring mina älskade ungar i den.
Tack för era svar hittills Nu kommer det fler frågor: Den som är all black, har ni haft problem med knirrande chassin? Är den bättre på något sätt? repas det svart lätt? Kan det svarta bli repigt och hur ser det ut då?
Jahopp, det var visst mycket man kan behöva fundera över vid inköp.. Sittdyna. om man beställer en handgjord med utvalt tyg osv..hur är de dynorna att tvätta sedan? För av vad jag har förstått så är bugaboons lätt tvättade..men om man vill ha dynor med egen stil? Och har ungar som kladdar glatt? Då är det ju viktigt att de klarar tvättmaskinen..
Vad har ni själva för erfarenheter?
En till fråga: vad har ni för ståbrädor till? Är det någon som även har en med säte på? Hur funkar det? Är bugaboos TWOO Seat Wheely Board bra? Är det någon som har den? Eller haft?