Bugaboo Donkey
Hej! Vi har nyligen köpt en Donkey Mono som är tänkt att bli syskonvagn till våren. Vart hittar man billigast tillbehör? Syskonsits-kit och sufflett? :) Har förstått att en del beställer från Holland?
Hej! Vi har nyligen köpt en Donkey Mono som är tänkt att bli syskonvagn till våren. Vart hittar man billigast tillbehör? Syskonsits-kit och sufflett? :) Har förstått att en del beställer från Holland?
Nu har jag varit inne och kikat lite på babyhuys. Får man billigare pris om man mailar dom? För på sidan kostar ju den billigaste duon 1339 Euro, det verkar som fler i den här gruppen har köpt den billigare? Hittade syskonsitskit där för 200 euro, lite billigare än i Sverige :)
Okej! Då ska jag absolut göra det :) visst kan man använda Buffalos sufflett till Donkeyn? Funderar på att köpa en sån då den verkar skydda bättre mot väder och vind, men när jag kollar runt på holländska sidor hittar jag bara "breezy suncanopy" till Buffalo :/
Nu känner jag mig jättetjatig, det är väl adrenalinet efter att vara nybliven Donkey-ägare ;) men ramen som följer med till syskonkitet, den passar väl till liggdelen också? :)
Nu hade redan vartjagängår länkat till den hör sidan, men skitsamma :) här är en breezy www.babyhuyswebshop.nl/Bugaboo-Donkey-Breezy-Suncanopy-Grey/en/product/27297/ , tycker den verkar jättebra för soliga dagar! Kommer ihåg att det var det jobbigaste med min förra duovagn, att det inte fanns någon ordentligt solskärm :) På Babyhuys finns fotsack också, gå in och kolla!
Jag har precis beställt en All Black Duo med dom vanliga tillbehören + myggnät och Breezy suncanopy. Betalade 1358 euro (alltså 12000 kronor) inkl frakt :)
Hade jag köpt i Sverige hade det gått på närmare 17000.
Ni som har använt breezy suncanopy till era vagnar, har bi upplevt att solen skiner in mycket genom vädringsluckorna? Någon som vet vad donkeyns vanliga suffletter har för solskydd?