Bugaboo Donkey
Hej! Jag är nu här, har precis hittar donkey och är helt kär! Var beställer ni den ifrån? När jag går in på pw så står det att den inte säljs online...
Hej! Jag är nu här, har precis hittar donkey och är helt kär! Var beställer ni den ifrån? När jag går in på pw så står det att den inte säljs online...
Hej!
Jag har nu köpt en donkey från babyplus. Men nu när jag har tagit fram den den så tycker jag att liggdelen "vickar". Den vickar fram och tillbaka inte sidleds. Inte mkt men ändå så kan det väl inte stämma. Har ni samma vickning? Har tidigare bara erfarenhet från emmaljunga nitro city och den liggdelen satt som gjuten.
Tacksam för all hjälp!!!
Buzan: vi beställde från babyplus. Posten levererade till oss direkt till dörren. Två stora paket kom det. Vi fick en bekräftelse via mail med trackingnummer men blev uppringda av posten på mobil för själva leveransen. Så det kan vara bra att meddela ditt nya nr just in case. Hoppas du fick svar på dina frågor.
Hur vinterbonar ni liggdelen? Åkpåse? Eller filtar? Vilken åkpåse i sånt fall? Bugaboos egna? Massor av frågor men det kommer bli kallt snart och jag har ingen aning hur jag ska göra.
Tusen tack för de svar jag fått på liggdelen!
Fröken frågvis: Våra tjejer är ungefär lika långa. Jag tycker det är lite för kort för min tjej. Men jag är van med Emmaljunga Nitro City till henne dvs mycket utrymme. Så som det är just nu hamnar hon med huvudet mot suffletten när hon sitter och fötterna är då mot stoppet i nederkant. Lite tajt men det funkar. Vet dock inte hur det blir med en massa vinterkläder.
Ni som har reklamerat er bugaboo, har ni fått skicka tillbaka det gamla chassit? Jag har köpt med donkey från babyplus.