Inlägg från: katja1 |Visa alla inlägg
  • katja1

Bugaboo Donkey

Hej! Någon som beställt från Babyshop? Hittar inget på deras sida om förlossningsgaranti, vad händer om något går snett? Väntar tvillingar och det är ju lite mer riskfyllt. 

• katja1

Testar igen då jag inte fått svar:
    Någon som beställt från Babyshop? Hittar inget på deras sida om förlossningsgaranti, vad händer om något går snett? Väntar tvillingar och det är ju lite mer riskfyllt.  

• katja1
    Miniz1983 skrev 2013-02-11 11:42:13 följande:
    Är ju inte säkert att de har förlossningsgaranti i andra länder och därför det inte står något? Lättast är väl kanske att maila och fråga.
    Alltså babyshop finns ju i Sverige. Ja, jag måste nog maila och fråga men tänkte höra här först då det var helg om någon beställt därifrån. (www.babyshop.se)
  • katja1
    Fick detta som svar av Babyshop:

Hej Katja,
    Tack för ditt mejl & grattis :)
    Vi har inte förlossningsgaranti, men om det skulle hända någonting oväntat så går det att lösa på något sätt.
    Generellt kan man säga i dessa fall att så länge originalförpackingarna finns kvar och vagnen är oanvänd så går det att returnera.
    Återkom gärna om du har frågor & ha en fortsatt bra dag!
    Med vänliga hälsningar
    Tuire Valkama

Generellt går det att returnera... låter ju sådär halvt pålitligt. Nåja, blir nog en beställning i alla fall men lite senare än vi tänkt med tanke på att de har så kort leveranstid också. 
  • katja1

Hej!

Någon som har Littlephants skötväska? Undrar hur den ser ut på en tvillingvagn, hur fäster man den? Går det att fästa med krokar/remmar på chassit? Väskan är ju så smal.

• katja1
    SatuSv skrev 2013-03-08 19:20:49 följande:
    Katja1 jag har precis den där väskan:) man får till fästen man sätter på styret och sen kan man enkelt sätte fast o ta av väskan. Kör duo o den är skiiiit snygg ;) Väskan är ganska stor men passar både i duo o mono:)
    Åh härligt att höra :) Du har inte någon bild på den på vagnen? Är så nyfiken och som det ser ut nu får vi väskan långt före vagnen.
  • katja1
    SatuSv skrev 2013-03-09 13:51:21 följande:
    Katja1 kolla min bildgalleri så finns det foto med väskan och hängarna man får med.
    Tack så mycket för bilderna! Den ser så fin ut! Blir absolut en beställning :)
  • katja1

Har du sett royal blue i verkligheten? Tyckte bäst om den tills jag såg hur dassig den var i färgen, inte alls så som jag föreställer mig royal blue och som det ser ut på deras bilder. Ska själv ta off white, men inte på dynor. Där blir det svart, sand eller egensytt. Lycka till i färgdjungeln :)

• katja1

Åååh, är så ledsen och besviken... Är höggravid och det dröjer inte länge innan tvillingarna kommer, vi är lite sena med vagnköpet men har inte vågat tidigare..

Hämtade ut vad jag trodde var Twin Black/White men det är bara en duo extension... Inga hjul och bara delar till ett barn. Dessutom är färgen svart och inte vit... Detta från Babyshop. Har mailat men får väl vänta på svar när det är helg. Har någon erfarenhet av Babyshop? Känns ju mindre kul att behöva ta itu med att skicka tillbaka och få rätt delar... Visst fixar min man det men skulle hellre sätta tiden på annat.

• katja1

Skönt att höra SatuSv. Känns jobbigt att ta itu med det här nu bara... Hoppas allt går smidigt och vi får vagnen före tvillingarna kommer. Har inte fått svar av Babyshop ännu, hoppades på att de hade kundtjänst på lördagar men får vänta till måndag bara. Trist för det betyder ju att det går några dagar i onödan.

Svar på tråden Bugaboo Donkey