Bugaboo Donkey
Jag fick precis leverans från babyplus.nl av en Donkey. Har inte packat upp än, men vill ändå starkt rekommendera dessa för bra och snabb service.
Jag fick precis leverans från babyplus.nl av en Donkey. Har inte packat upp än, men vill ändå starkt rekommendera dessa för bra och snabb service.
Vilka åkpåsar passar till Bugaboo Donkey förrutom deras egna? Finns det några favoriter?
Bozz? Carlo Baby?
Tacksam för svar! (Jag tycker Bugaboos egna är lite för dyra)
Ska köpa Bugaboo åkpåse i andra hand till Donkey. Är det skillnad på årsmodeller? Fick för mig att de gamma åkpåsarna inte passar Donkey. Hur ser man skillnad?
Är det en defekt att chassit knarrar? Mitt knarrar men jag har tänkt att det nog ska vara så...
@The75: Men kan det inte knarra för att det är för tungt lassat? Jag har en bebis och en rätt tung storebror. Knarrar då jag har dem båda i, men inte om jag har en i. Vad är det som kan vara fel? Måste man skicka tillbaka det knarrande chassit? Hur reklamerar man, räcker det med brev eller måste man typ spela in en film?
Vad heter knarra på engelska? Ska man tänka på något speciellt om man spelar in film på knarrande chassi?
Efterlyses!
Är det någon som reklamerar knarrande chassi till babyplus.nl och har några tips eller erfarenheter?
Väldigt tacksam för hjälp!
Men hur filmar man knarret bäst? Tips mottages otroligt tacksamt. Känns bara klump i magen och jättejobbigt. Hur lång måste filmen vara? Jag vet liksom inte var ljuskällan är heller.... Urk.