Inlägg från: LillaJag89 |Visa alla inlägg
  • LillaJag89

Bugaboo Donkey

Hej! Tror jag var in på en sida som hade bilstolsadapter till graco.. men när jag mejlade wh watts och frågade sa dom att det inte fanns.. Kan man alltså bara ha maxicosi bilstol till donkeyn?

• LillaJag89
    memo skrev 2011-08-16 11:30:11 följande:

Hörrni! Kikade på de bifogade filerna jag fick från Bigbaby - och vart förvånad då jag såg att det även finns adaptrar för Graco bilbarnstol....tänkte att det kan vara av intresse...

spigg: håller tummarna!!

Det stod även på hemsidan nu. så dom kanske har uppdaterat de på bugaboo bara. skönt, för just den stolen ska vi ha :D
  • LillaJag89
    spigg skrev 2011-08-25 13:00:50 följande:
    Kopierat från trådstarten:

- Vilka babyskydd passar på Donkeyn?
    Följande modeller från Maxi Cosi passar med adaptern för Donkey:
    Pebble, Cabriofix och Citi sps.

Har själv noll koll på detta men hoppas att uppgifterna stämmer. Och så behöver man ju en adapter också, om jag förstått rätt?

Grattis till hemfärden! Vad roligt!
    även gracos enligt bugaboos hemsida :)
  • LillaJag89
    spigg skrev 2011-09-06 19:31:03 följande:
    Jag har svart bas och blå sufflett, jag skulle köpa svarta dynor. Men jag är ganska tråkig. ;)
    hihi, tycker de är tråkigt :P Tänker att offwhite blir skitiga fort, blått är lite trist när man har de på sufflan..
    Tror ni blåasufletter och orangedyna blir helt knasigt? :D
    Gillar färg, :D
  • LillaJag89
    Frila2 skrev 2011-09-07 16:20:27 följande:
    Ni som fixat bumperbarskydd, hur har ni gjort? Jag kan verkligen inte sy...
    sy en långkorv som du trät på sen.. bara sy raksömn typ..
  • LillaJag89
    Demeter skrev 2011-09-09 09:56:28 följande:
    Jag undrar!
    Hur gamla är era barn som sitter i sittdelen?

Jag har en cameleon och jag tycker att min 5 månaders tar upp den sittytan på bredden redan. Donekyn är ju än smalare men vill haaaaa när det beger sig.
    min dotter är 2 år och 8 månader. får plats bra i donkeyn. Inte testat med vinterkläder dock men ser ut som de kommer gå bra de gångerna hon åker vagn i vinter..

Förövrigt måste jag säga att jag älskar regnskyddet till donkeyn, visst tar de plats, men de är tusen gånger lättare att få på de bra än till cammen. vi hade gummiband på camskyddet och de var omöjligt att få de bra. men nu sitter de perfekt:)
  • LillaJag89
    smoolan skrev 2011-10-18 18:18:42 följande:
    Nu har vår donkey landat i vårt vardagsrum. En kvart efter att jag sett att wh watts mailat tracking nr så ringde det på dörren

Behöver lite råd kring däcken. De behöver ju pumpas men när jag skulle fixa det första så pös all luft ur och nu får jag inte i nån. Hjälp. Ska man göra på nåt särskilt sätt med pumpen?
    använd alltinge en sån cykelpump med bilventil som man "står" oc pumpar på.. eller fyll dom hos macken..
    deras egen pump är hemsk..
  • LillaJag89
    ews skrev 2011-10-19 09:26:09 följande:
    Hej!

Har för mig att vars jag än har sökt så har jag inte hittat infon om det (och jag har nog kollat på bugaboos hemsida också) och har endå fått höra att det endast finns två babyskydd till bugaboo donkeyn och det är just den vi har, vill säga akta graco logico s och så den valigare maxi cosi.  Det känns som att det är maxi cosin som är den huvudsakliga och därför lyfts bara den fram på alla sidor som finns , irriterande. Men jag får väl ringa in till barnbutiken igen och höra.
    Logico S passar till adaptern.. står på hemsidan :)
  • LillaJag89
    Merde skrev 2011-12-26 06:55:12 följande:
    Någon som köpt vagn ifrån Kidzshop.se? I sådana fall, bra/dåligt med butiken?
    Funderar lite på att beställa en Donkey därifrån (börjar bli lite stressad nu känns det som) men är fortfarande lite tveksam eftersom jag ännu inte haft möjlighet att kika på en Donkey irl.
    vi köpte vår därifrån. har varit nöjd med allt ang reklamation osv.
    snabb leverans hade vi med.
  • LillaJag89
    Strossel skrev 2011-12-31 12:52:20 följande:
    Läste att barnvagnsbutiken hade 20 % på bugaboo, men det står ju inte på hemsidan?!
    dom hade 20% rabatt på allt på webben under rean. men de gällde lagerförda varor. Donkeysarna tog slut relativt fort. Nu är de ord pris som gäller.
Svar på tråden Bugaboo Donkey