Inlägg från: Leonell |Visa alla inlägg
  • Leonell

Bugaboo Donkey

Nån mer som tycker att däcken ser lite skeva ut? Alltså att bakdäcken lutar inåt upptill o utåt nertill mot marken? Förstår någon vad jag menar, eller e d bara min vagn som e så? Eller ska det vara så kanske? O är det nån mer som gummit på handtaget spruckit på? :( det har det gjort på min vagn, har mejlat bugaboo om handtaget... Hoppas dom svarar o undra vad dom säger.

• Leonell

Å vilken tur då, att däcken ska vara så ;) jättetråkigt med handtaget, jag hoppas verkligen att dom fixar det på nåt sätt, för så ska det verkligen inte vara. Ok om vagnen va ett par år gammal, men inte på ett par månader. ;( har inte heller haft det problemet tidigare, har dock reklamerat "glidchassin" ett par gånger. Fast då reklamerade jag via babytrader i holland o de gick supersmidigt. Har vänt mig direkt till bugaboo den här gången eftersom att john Lewis garanti inte gäller utanför uk. Mejlade dom i onsdags...

• Leonell

Aha, för från John Lewis fick jag svaret att warranty is not valid overseas. Men att vissa tillverkare, tex bugaboo har en egen garanti som gäller internationellt. Konstigt...

• Leonell

Jag håller med! Både suflettfästet och dom små snoddarna åker av titt som tätt, det gör mig dock ingenting... :)

• Leonell

Spigg, fy satan vad tråkigt!!! Min vagn har ju också pajat redan, inte i närheten så stort fel som ditt men ändå, riktigt dåligt med tanke på att det är en NY vagn!! Sååå irriterande!!!!

Jag har också mejlat bugaboo, jag mejlade dom den 3 augusti om det spruckna gummit på handtaget, har ännu inte fått svar. Har mejlat dem igen nu på morgonen.

Vilken adress har du mejlat till?

Idag när jag mejlade drog jag iväg mejl till service@bugaboo.com service.uk@bugaboo.com och service.nl@bugaboo.com för att vara på den säkra sidan... ;)

• Leonell

Jag mejlade dom tidigare också när jag trodde att det va fel på vagnen fast det bara var jag som hade spänt varukorgen för hårt Skäms... då tog det 3 VECKOR innan dom svarade!!!! Demon

Testa att mejla alla adresser, försök hitta nåt telnr o ring!!!! För chansen att dom svarar idag känns MINIMAL!

Testa även att kontakta bugaboo återförsäljare i sverige och fråga om dom kan hjälpa dig/ ge dig tips på hur du lättast får hjälp!!

Lycka till!

• Leonell

Nybliven fru, när mejlade du bugaboo?

• Leonell

Spigg, vad svarade dom i mejlet?

• Leonell

Vilken tur att dom svarade så snabbt iaf!!!

• Leonell

NU måste jag få svar från bugaboo snart... Har BOMBAT dom med mejl o meddelanden från alla håll o kanter, ha ha ha. Jag har hittat en fjärde mejladress plus att jag har skrivit på deras Facebook sida. O där läste jag även att det va nån annan som hade samma problem med att gummit spruckit, så det verkar ju vara ett känt problem. Nedrans dom om dom inte svarar den här veckan, då ska jag mejlbomba dom 10 gånger om dagen!!!!!!!

Svar på tråden Bugaboo Donkey