• swift

Bugaboo Donkey

Silvera skrev 2011-08-07 23:08:37 följande:
    Hmmm... jag har bara provat några Babybjörn selar lite snabbt, bara för att upptäcka att jag är för tjock för dem, så för min del får det nog bli en bärsjal. Men vilken bärsjal är riktigt lång, så att jag får den runt mig?

Alltså... bara för att klargöra, vi ska inte ha bärsele istället för vår Donkey, utan som ett komplement till vagnen! 
    njamen nu är det snart en bärsele tråd så försök hålla er åtminstone vart 10:e post till ämnet som är Bugaboo Donkey inte bärselar :)
  • swift

Vår Donkey mono skeppades igår ifrån WH Watts, vi beställde för 3 veckor sedan, köpte 2 färger röd och off white med parasoller och en röd bee cocoon, en maxi cosi pebble och familyfix, 3 paket vimsar nu runt i England enligt tracking infon, hoppas vi får den nästa vecka, vår tjej kommer till vintern så vi får provköra med våra två Russkiy toy terriers (2kg minihund) sittandes i väskdelen  :)

• swift
    syskonsförsök skrev 2011-08-13 21:04:44 följande:
    Nu vet jag inte om jag läst rätt på deras hemsida men den går bara att köpa i affär står det.. Eller har ni mailat adressen som står där och fått den skickad ändå? Ledsen om ni skrivit om detta tidigare men jag hittade det inte..
    De skickar men du måste maial dem på enquiries@whwatts.co.uk De har fler saker än vad du ser på deras hemsida tex fanns inte maxicose pebble med på deras hemsida men det var inga problem att köpa den eller att beställa extra färg till Canopen
Svar på tråden Bugaboo Donkey