Bugaboo Donkey

Åh min donkey skickas idag från wh watts Hur länge tog det för er som beställt därifrån innan den var hemma? Läääängtar
Tog en rosa och en beige sittdyna, till hel svart vagn. Jag hoppas det blir fint!
Min vagn skickades i måndags men jag har inte fått nått trackingnr så jag mailade om det imorse. Egentligen kvittar det ju men det känns som bra att veta vart älsklingen befinner sig Dock var den rosa sufletten och mughållaren restade så de skulle skicka dom grejerna utan fraktkostnad i slutet på måndaden. Tycker WH watts verkar ha väldigt bra service!
Fick mitt trackingnr och såg att min vagn var i Köpenhamn kl 00 inatt! Dock ska den ju ända upp till Luleå men jag hoppas den kommer snaaart iaf
Vad menas med "in transit to"? Står så efter Köpenhamn 00.08 inatt.
Kul med vagnen Tesan, vi vill se bilder sen
Nu är min vagn i Järfälla, ännu några mil kvar hit upp men innan helgen borde jag väl hinna få den?
Tesan, suuupersnygga bilder! Kommer nog också vela ha råååsa sen
Min vagn kom idag, alldeles alldeles fantastisk
Vi har också beställt från WH watts och är supernöjda. Vagnen skickades i måndags och kom idag. Jag betalde strax under 13000 för duon med frakt plus två sittdynor och en mugghållare.
Kunde inte lägga in i BT så lägger här så länge
Min skönhet Båda sittdelarna mot mig. Helsvart med rosa och beige sittdyna.
Såhär används dock vagnen just nu. Freja 4 mån mot mig (sovandes här) och Milla 2,5 kikar på världen istället för på hennes trista mamma
Promenerade en mil första dagen, guud så underbar den är att gå med. Minstingen sov nästan hela tiden och även Milla hann ta en liten powernap