Inlägg från: kittel |Visa alla inlägg
  • kittel

Bugaboo Donkey

Hej! Jag är såå sugen på att beställa en nu på en gång. En fråga bara, 60 cm i bredd i monoläget, är det med den lilla shoppingkorgen bredvid? Eller går den att ta bort? Det låter så otroligt att den skulle ha samma mått (nästan) som cam'en. Nån som vet?

• kittel

Hej! Jag har beställt en Cameleon från England, men jag undrar var ni som beställt donkeyn går in för att se vart den är, trackning? Jag är sååå himla nyfiken att se var min vagn är. Får man numret från leverantören?
    Får vi fler barn så blir det nog en Donkey för mig, men i nuläget behöver vi bara en singelvagn.
    Tack på förhand!

• kittel

ha ha kan inte låta bli att le lite. det är som när mina låntagare (jobbar på bibliotek) säger, 'jag tänker minsann aldrig mer komma hit!' ehh? Denna tråd SÄLJER ju inget, vem skulle bli upprörd över att du byter forum och tar dina frågor till en annan tråd????? Ja, man kan faktiskt kolla bakåt liiite i tråden eller söka direkt på det man vill veta mer om. Du kan ju t.o.m. söka i google du får ju träffar här med då. Eller gå till en butik (de får betalt för att orka med lätta men ack så upprepande frågor).

• kittel

Hej alla Donkey-ägare! Jag har en fråga om Bugaboos travelbag. Är det nån som vet om Donkeyn ryms om man bara har monovarianten?

Svar på tråden Bugaboo Donkey