Inlägg från: syskonsförsök |Visa alla inlägg
  • syskonsförsök

Bugaboo Donkey

Åh, jag är så sugen på att köpa en Donkey. Min bror och hans fru har en till sina töser och jag har provkört och tycker den är kanon!

Orkar inte gå igenom hela tråden men vad är bäst.. Beställa den utomlands? Vilken sida isåfall? Vad sparar man?

Vår bebis är inte beräknad förrän i slutet på mars så det är bra långt kvar men jag vill kolla upp allt innan..

• syskonsförsök

Tack! Och tack för ditt svar! Har du kollat på att beställa utomlands med? Funderar på om det kommer bli mycket billigare då.. Men det vet man ju inte än. Samtidigt är det ju smidigare med garantier och sånt om den är köpt i Sverige förstås..

• syskonsförsök

Tesan L: det låter ju jättebra! Vilket land är det? Hemsida? Känns så mycket bättre om man vet nån som beställt utomlands och är nöjd..

• syskonsförsök

Jag googlar massor! Är ganska haj på datorer faktiskt ;) Men det känns båda bra och roligt å få en dialog med tjejen som köpt sin vagn via den hemsidan.. Så jag hör mig gärna för här om det är ok..?

• syskonsförsök
    memo skrev 2011-08-12 23:24:11 följande:
    syskonförsök: Jag har kollat med 3 återförsäljare i Sverige, och priset på Donkey i duo konfiguration kommer gå på 14800 kr. Jag har beställt min via WH Watts, som många andra här, alla verkade vara nöjda. Kollade även med Moeders Mooiste i Holland, men de kunde inte få in vagnen förrän i slutet av september, och priset var högre än i England. Mycket beror på kursen också, jag bestalade cirka 11600 kr för endast Donkey duo, men sammanlagt vart det över 18000 kr då jag även beställde 2 sittdynor, 2 åkpåsar, maxi cosi cabriofix och easyfix samt adapter till denna. Beräknat (dock ej säker vad priserna för dynorna och åkpåsarna blir i Sverige) och det blir 4500-5000 billigare än i Sverige (frakten är inräknad). Har ännu ej fått vagnen, men servicen är jättebra, svarar snabbt på mail. Solouniko: grattis!! Hoppas jag får min snaaaaart
    Tack för ditt svar! Och ni andra som svarat också.. Låter super! Ska gå in och kolla med en gång!
  • syskonsförsök

Nu vet jag inte om jag läst rätt på deras hemsida men den går bara att köpa i affär står det.. Eller har ni mailat adressen som står där och fått den skickad ändå? Ledsen om ni skrivit om detta tidigare men jag hittade det inte..

• syskonsförsök

Blir också lite mindre kär i Donkeyn när jag hör detta.. Får noga tänka igenom beslutet en gång extra. Kanske blir det en UJ duo ändå fast vi inte tycker den är hälften så snygg :(

• syskonsförsök

Spigg: ja jag har kört dom båda och vi kände direkt att vi ville ha en donkey. Tycker UJ är helt ok men gillade helt klart mer donkeyn.

Svar på tråden Bugaboo Donkey