Inlägg från: 6 Små Älsklingar |Visa alla inlägg
  • 6 Små Älsklingar

Bugaboo Donkey

Ni som har bubaboos egna sittdynor, är det lätt att få på dom?

Nu satte jag i de gamla sittdynorna jag hade och det var ju skitsvårt att få dit dom, det kommer inte bli ofta som jag tvättar dom precis

Mamma till 4 prinsar och 2 prinsessor
  • 6 Små Älsklingar
    6 Små Älsklingar skrev 2011-08-09 13:38:51 följande:

Nu satte jag i de gamla sittdynorna jag hade och det var ju skitsvårt att få dit dom, det kommer inte bli ofta som jag tvättar dom precis
    Citerar mig själv och hoppas någon svarar :)
  • 6 Små Älsklingar
    6 Små Älsklingar skrev 2011-08-09 13:38:51 följande:

Det är alltså ingen som har bugaboos egna sittdynor i vagnen?
    Har för mig att jag läst det i tråden någonstans men jag kan ju ha fel.

Det var i alla fall inte lätt att få svar i den här tråden.
  • 6 Små Älsklingar
    Läängtar skrev 2011-08-11 10:16:40 följande:
    4 små älsklingar: jag har den nya sittdynan!! Är jättenöjd sitter som gjutet i vagnen, dessutom sitter den där den ska och glider inte som föregående modell. Bild finns i mitt galleri under vagnar :)
    Tack :)

Men hur är det att sätta på dynan? Måste man ta av och krångla med bältet?

Tack till er andra som också svarade
  • 6 Små Älsklingar

Nä fy hur tänkte dom där egentligen?

Ska se om jag kan specialbeställa hos någon och då få med öppning hel vägen, kanske med kardborrknäppning?

• 6 Små Älsklingar

Såg en åsna mono med blå sufflett idag på McDonalds på fridhemsplan, var det någon härifrån tro?

Själv så var jag för första gången ute med min åsna i monoutförande då ena tösen skulle på läkarbesök idag och den andra stannade hemma med pappa.

Däremot så verkade inte pappan se mig utan hade ögonen på tavlan när han gick förbi mig :)

• 6 Små Älsklingar
    PoPCOrnBebis skrev 2012-04-25 20:31:03 följande:
    Hej! Jag har försökt söka i tråden men hittar inget, så jag ber om ursäkt om denna fråga redan fått ett svar. jag undrar hur "djup" hela vagnen är? Jag håller på mäta vår hiss och den är 76 cm bred, och 125 cm djup, men då undrar jag hur stor plats vagnen tar på djupet/längden, eftersom jag inte kommer kunna stå bredvid vagnen i hissen då den bara är någon cm bredare än vagnen. Tacksam om någon kunde mäta eller om någon redan vet svaret! :) 

Jag skulle vilja påstå att vagnen är bredare än vad som sägs, vår dörr är 78 cm bred och vagnen fastnar alltid i vår dörr i sufletterna och när jag för ett par veckor sedan vände flickorna framåt var jag tvungen att backa in och ut för annars skulle sufletterna gått sönder eftersom dom pekar lite utåt. Vagnen kändes meningslös att ha nu när dom sitter framåt så vi har inhandlat en mountain buggy duet där töserna sitter som prinsessor Vore bra om du kunde testa en donkey i hissen innan du köper en.
Svar på tråden Bugaboo Donkey