-
Ååååh vad kul! Vilket datum beställde du? Tror det var bara ca en vecka innan mig? Jag längtar så efter minMamma Tes skrev 2011-08-04 13:13:06 följande:Yaaaaaaayy!!! Idag skickades våran vagn!!!
-
Mamma Tes skrev 2011-08-05 22:18:02 följande:Jag tänker köpa ett billigt regnskydd på gekås att ha sittdelen i då jag lämnar lillan på dagis.
Såg du min fråga tidigare? Såg att din vagn är skickad, när var det du beställde den? Har för mig att jag beställde strax efter så jag hoppas min kommer snart med. Åååhhh vad jag längtar. Och ännu mer efter jag klämt på den IRl
Mailade ju förresten till WH watts ang. att jag fått betala dubbelt så mkt i frakt jämfört med många andra. Fick svar ganska direkt att det måste ha blivit nått fel, att jag fått betala den summan som de betalar för att skicka vagnen och att de alltid tar 60-70 pund för frakt. Så 85 pund för mkt hade jag betalat så istället fick jag två sittdynor och en mugghållare. Så nu känns det ju som att de blev nästan gratis eftersom jag redan betalat de för länge sen -
Mamma Tes skrev 2011-08-05 23:20:17 följande:Nej den har jag missat! Jag beställde 9/7 och dom sa att dom skulle få hem det som saknades i min beställning på 4 veckor. Imorgon har det gått 4 veckor så dom håller det dom lovat
Okej. 14/7 drogs mina pengar och de sa 4-5 veckor då så jag hoppas de är på gång snart -
Åh min donkey skickas idag från wh watts Hur länge tog det för er som beställt därifrån innan den var hemma? Läääängtar Tog en rosa och en beige sittdyna, till hel svart vagn. Jag hoppas det blir fint!
-
Min vagn skickades i måndags men jag har inte fått nått trackingnr så jag mailade om det imorse. Egentligen kvittar det ju men det känns som bra att veta vart älsklingen befinner sig Dock var den rosa sufletten och mughållaren restade så de skulle skicka dom grejerna utan fraktkostnad i slutet på måndaden. Tycker WH watts verkar ha väldigt bra service!
-
Fick mitt trackingnr och såg att min vagn var i Köpenhamn kl 00 inatt! Dock ska den ju ända upp till Luleå men jag hoppas den kommer snaaart iaf
-
Vad menas med "in transit to"? Står så efter Köpenhamn 00.08 inatt.
Kul med vagnen Tesan, vi vill se bilder sen
-
Man gör ju inte annat än att uppdatera det där jäkla trackning numret Nåja, jag hoppas den är här innan veckans slut iallafall.Mamma Tes skrev 2011-08-10 15:45:10 följande:"In transit to" betyder "På väg till".
OMG! Vagnen är ju ännu bättre och läckrare i verkligheten och den rosa sufletten... jag dööör så snygg! Våran lillfis trivs och sitter just nu i den och tittar på barnprogram Blir nog premiärtur imorgon! Ska försöka hinna med att ladda upp någon bild ikväll
Visst är den? Så mkt finare IRL, jag blev så positivt överraskad när jag såg den hos en bekant. Var orolig att jag inte skulle gilla den lika mkt som Camen. Men GUD jag skulle nog välja den över Camen nu 7 dar i veckan Så snygg och smidig, och den har verkligen ALLT en syskonvagn ska ha! -
Nu är min vagn i Järfälla, ännu några mil kvar hit upp men innan helgen borde jag väl hinna få den?
Tesan, suuupersnygga bilder! Kommer nog också vela ha råååsa sen
-
6 Små Älsklingar skrev 2011-08-11 07:56:29 följande:Det är alltså ingen som har bugaboos egna sittdynor i vagnen?
Har för mig att jag läst det i tråden någonstans men jag kan ju ha fel.
Det var i alla fall inte lätt att få svar i den här tråden.
Jag har beställt men inte fått hem de ännu. Har dock sett de hos en bekant i donkeyn och de nya sitter SÅ himla mkt bättre än den gamla modellen (som ju också är rätt "ny" iofs). Hur de är att få på vet jag dock inte, ännu -
Har ju tagit helsvsrt med en rosa sittdyna, så lite råååsa får jag durekt iafMamma Tes skrev 2011-08-11 10:09:30 följande:Tack!Vad härligt att mina bilder fick dig på bättre tankar Vad var det för frågetecken du hade?Eufori skrev 2011-08-11 08:05:50 följande:Hej, hoppar in här.
Jag ska köpa en Donkey senare i vinter tänkte jag. Älskar den och efter att ha sett dina bilder så vart jag såld. Dom få frågetecken jag hade är borta.
Tänkte höra vad ni anser vara bästa stället att handla ifrån?
Hade du tänkt importera vagnen = mycket billigare eller tänkte du köpa i sverige?Tack! Den råååsa är så fin så man vill bara äta upp den :-P -
Nej det borde det inte göra. Jag beställde en donkey duo från WH watts och la sedan till sittdynor, mugghållare och suflett utan någon mer fraktkostnad.Fröken Filur skrev 2011-08-11 16:58:44 följande:Ni som beställt sittdynor från WH Watts: vad fick ni betala för dem? Ska beställa nu och funderar på om fraktpriset påverkas om jag köper två sittdynor också.... Någon som vet? :)
-
Min vagn kom idag, alldeles alldeles fantastisk
-
Vi har också beställt från WH watts och är supernöjda. Vagnen skickades i måndags och kom idag. Jag betalde strax under 13000 för duon med frakt plus två sittdynor och en mugghållare.
-
Mamma Tes skrev 2011-08-12 23:05:08 följande:Bild!
Kommer imorgon! Men gud så underbar den är! -
daniels baby skrev 2011-08-19 12:56:30 följande:ååå va fint!!!mina andra bugaboo vagnar har alltid varit rosa, älskar den typ av cerisa färg.
Men tänker om svart/svart är stiligare....hmm...
Jag har svart/svart and I love it Men då har jag både råååsa och beige sittdynor som piffar upp det hela, utan hade det nog känts lite trist. Är nöjd att jag tog helsvart, och då älskar jag ändå färger i örvigt. Kommer dock bli både en och två extra sufletter såsmåningom -
Kunde inte lägga in i BT så lägger här så länge
Min skönhet Båda sittdelarna mot mig. Helsvart med rosa och beige sittdyna.
Såhär används dock vagnen just nu. Freja 4 mån mot mig (sovandes här) och Milla 2,5 kikar på världen istället för på hennes trista mamma
Promenerade en mil första dagen, guud så underbar den är att gå med. Minstingen sov nästan hela tiden och även Milla hann ta en liten powernap
-
Ja det är Molo, den heter Girly Rainbow och såldes för nått år sedan. Har blivit erbjuden många kronor för den nu när den blivit väldigt poppis såhär i efterhandMamma Tes skrev 2011-08-19 19:43:29 följande:solouniko: Shit vilken snygg filt! Är det molo? Vart har du köpt den?