• Xina

Bugaboo Donkey

Hoppar på här i nya tråden :)
    Nu är det en månad kvar tills min donkey o babyskydd ska komma från Holland, sen ska jag lägga upp bilder i bildtråden också :)

• Xina

Jag tycker den blå färgen verkar jättefin mjmc.

• Xina

Spanade in en svart/röd donkey på strandpromenaden i Helsingborg just :) med sitt o liggdel. Ingen här som har den? Har sett den en gång förut..
    Skoj att du får vagnen idag joddan!

• Xina

Jättefin vagn joddan! Min son kommer få plats bra tror jag. :)

• Xina

Så fina bilder! Bra att se att suffletten kunde sitta så högt. Tycker den rosa färgen verkar jättesnygg! Roligt att se mkt av offwhite också som våran donkey ska ha :) så snyggt!

• Xina

Jag har sett flera donkey ute på stan, men aldrig känt på någon så kan säga att jag köper osedd. Men den är den enda vagn som har allt det jag vill ha: går att ha som mono o duo, går att vända på sittdelarna, bra lufthjul, tar inte så stor plats ihopfälld m.m. Tror absolut jag kommer bli nöjd när jag får hem den!

• Xina

Jobbigt med repan spigg! förstår att det känns tråkigt.. :(

• Xina

Jag kommer också sy Bumperbarskydd när donkeyn kommit. Får bli i ett tjockare tyg. Vore smidigt att sy på kardborreband kanske så det är lätt att ta av och på?

• Xina

Okej är det så lätt att ta på och av Bumperbarskydd så struntar jag i kardborre.. Låter som en bra ide att fixa nån typ av påse eller väska som en sittdel passar i, kommer säkert behöva nåt att förvara en sittdel i ibland.

Svar på tråden Bugaboo Donkey