Inlägg från: Cassie2007 |Visa alla inlägg
  • Cassie2007

Bugaboo Donkey

Hoppar in i denna tråden istället med då Glad
    Slänger in lite bilder här med. Det är samma som innan men struntsamma =) Har fått hem åkpåsen den gula från paul frank som ja ska ta kort på i vagnen. Sitter jätte bra, så åkpåsarna som hör till Camelon sitter bra till Donkeyn med Glad De bilderna kommer lite senare =)
  • Cassie2007

Oj hehe missade bildtråden. Min gravid hjärna funkar inte riktigt. Ursäkta :P

• Cassie2007

Tycker inte det blir för mycket med färg, det är bara kul. Men hade nog väntat om du nu vill ha "köns färger". Själv så har jag så småningom två pojkar men köpte en löjligt tjejig släthårig från olilily med jordgubbar och cupcakes som är rosa, vilket min kille tyckte va sådär men jag älskar den :) men beställ det du vet du vill ha och vänta med resten då.

Snyggt blir det i vilket fall för alla alternativen du sagt låter jätte fint :)

• Cassie2007

J*kla iphone det ska ju verkligen inte vara släthårig utan skötväska!!! Haha så dumt det kan bli :)

• Cassie2007

Tesan L: det blir nog jätte bra :)

NaBas: har inte beställt av henne själv men känner en del som har och hon gör väldigt fina grejer. Men tror att hon fortf. Har beställnings stopp. Men går ju alltid att skicka iväg ett mail ändå :)

• Cassie2007
    Fujji skrev 2011-08-04 08:57:24 följande:
    Gör ett nytt försök på datorn...

Jag har nu varit i kontakt med en butik i San Francisco som säger att vagnen måste beställas från dom i butik och leveransen då är två veckor minst från då beställer, suck! Ska jag försöka få kontakt med någpon annan butik?Butiken i SF tog 1499 för  vagnen... Är ni många som köpt den helt osedd?

Vad är det som ingår i grundpriset?

Jag köpte den helt osedd och tror nog de flesta har gjort det faktiskt =) Ingen vad jag fattat det som är onöjd med vagnen..

Beror ju på i vilket utförande du köper den i men i Duo så får du två sittdelar, en liggdel, två regnskydd, pump och sufflor o lock. i twin är det samma fast två liggdelar då. o mono som till en såklart Tungan ute Så den är ju komplett man behöver inte tänka på att köpa till någonting om man nu inte vill då.
  • Cassie2007

Knyttenasmamma: vi har en donkey i syskon modell. Använder både ligg och sittdel just nu. Och köpte nyss bugga åkpåsar. Som en annan sagt här så är de inte jätte tjocka. Men det beror ju också på hur mycket du vill ha på dom. Har du tänkt att ha bara en lurvoverall så räcker dom inte men har du en ordentlig overall så räcker de gott o väl. Går ju också att lägga på en lite tjockare filt i åkpåsen.
    Hoppas du hittar va du vill :)

• Cassie2007

Hejsan!
    Jag har tänkt sälja min åsna. En duo för 12500. Ena sittdelen aldrig använd ligger fortf. Ner packad. Alla orginal tillbehör följer med. Plus två bumperbarskydd. Vagnen är i fint skick endast ett märke på ena bumperbaren men syns ej när skyddet är på eller annars heller. Eftersom det är på insidan. :)

• Cassie2007
    EEE skrev 2011-12-03 16:21:20 följande:
    Får man fråga varför du ska sälja? Är du på något vis missnöjd med vagnen?
    Nej vi är sååå nöjda och som Pretty Polly skriver med chassin så vad jag har förstått det så har det berott lite på hur man satt klädslen.. min har inga märken eller vobblande däck. ghar sprungit med den så absolut inte.. Och det har nog bara vart en med det problemet.
    Vi ska sälja den för vi ska köpa hus nu och behöver en extra slant fort.. kommer köpa en ny till sen för, för mig så är den överlägsen både som dubbel och singel vagn..

om någon är intresserad så finn vagnen i Borås, Ska till Stockholm nästa vecka till älvsjö och kan ta med den då, kan ju givetvis också skicka
  • Cassie2007

Hade jag vetat så hade jag ju naturligtvis inte gjort det

Svar på tråden Bugaboo Donkey