Inlägg från: Mamma Bondesson |Visa alla inlägg
  • Mamma Bondesson

Jag är tätt sugen på att byta ut vår Cameleon till en Donkey. Jag trodde inte att det skulle behövas för vi trodde att storebror skulle sluta åka vagn innan lillasyster kom men han verkar vilja fortsätta åka. Donkeyn är den enda syskonvagnen jag kan tänka mig att äga och sen jag började läsa här i tråden är jag mer och mer övertygad om att jag "behöver" den ;) Dock var det någon som sa något om att det kommer ett nytt chassi snart. Får man det nya chassit i alla butiker nu eller är det den gamla som gäller?

• Mamma Bondesson

Någon som minns hur snabbt man blir uppringd från Babyplus när man lagt beställningen? Funderar på att beställa en nu :)

• Mamma Bondesson

Sockerbullen: jag har med fått svar snabbt på mailen. Undrar mest hur lång tid det tar att bli uppringd för att genomföra betalningen. :)

• Mamma Bondesson

Nifi: jag har mailat fram och tillbaka med BabyPlus denna vecka och jag kommer att beställa en duo utan liggdelstyget. Jag frågade bara om det gick och det var helt ok tydligen att köpa utan liggdelstyget och liggdelslocket :)

• Mamma Bondesson

Nifi: 1229 euro (10164kr när jag räknade på det igår), men då fick jag ett pris inklusive två sittdynor och en adapter till ståbrädan.

• Mamma Bondesson

Tack för all hjälp med mina frågor om Donkeyn! Nu har jag beställt en duo utan liggdel med svart bas och sandfärgad sufflett, med två sittdynor, en svart åkpåse och en adapter till åkbrädan från BabyPlus.

Får betala 1324€ vilket med dagens kurs blir 10903kr. Tack än en gång för all hjälp! :)

• Mamma Bondesson

Någon här som vet något om de nya solsufletterna som ska komma till Donkeyn? När? Pris? Bilder? Funderar på om man ska vänta på de nya eller satsa på de som finns nu.

Svar på tråden Bugaboo Donkey