Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jag kissar på min kille!

Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-23 22:31:54 följande:
    Ts: jag är också blond men jag är smart ändå
    aahahaha jag veeeet! Blondiner har ju roligare eller huur?
  • Anonym
    Anonym (svår och knepig) skrev 2011-07-23 22:36:50 följande:
    Sorry att jag låter puckad men jag kan verkligen inte koppla av tillräckligt för att kunna kissa.

Sen är jag i och för sig mer intresserad av det motsatta hållet. Dvs att han kissar på mig.
    Jag vet inte , men man kanske är olika på det sättet? hur kissar han på dig?
  • Anonym
    Anonym (--) skrev 2011-07-23 22:41:14 följande:
    hmmm.... urin..... nee.....
    Så du gillar det också?
  • Anonym
    Anonym (--) skrev 2011-07-23 22:41:41 följande:
    bajs däremot... grr
    ameh
  • Anonym
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-23 22:44:11 följande:
    Jag förstår inte er som bara driver sex är faktiskt något vackert mellan två som älskar varandra! låt oss prata om det som vi vill ha det?
    precis!! Fast jag fattade väl att folk skulle komma in och skoja om det. men dom har kanske inget liv , vad vet jag. Själv älskar jag kiss , den saken är klar.
  • Anonym

Woow detta är verkligen ingen tråd för mig men man kan ju då undra varför jag ändå kollade på den....

• Anonym
    Anonym (peepee) skrev 2011-07-23 23:03:04 följande:
    Love it, love it, love it. Sa jag att jag älskar det?
    Har efter wet-sex-upptäckten fått ett helt nytt sexliv. Det är helt fantastiskt. Avslappningen har tagits till en helt ny nivå.
    Vi kissar på varandra emellanåt, inte för ofta dock. Jag föredrar att kissa på min man medans jag rider. Plast/latex under i sängen fixar biffen.
    Kissar han på mig så är det oftast i duschen som en del av förspelet. Tar dock inte i munnen, men gärna i övriga ansiktet. Favoriten är dock att bli kissad på rumpan. Känna värmen mellan skinkorna...
    HÄRLIGT!!!
    Hääääärligt är ordet! det låter jätte underbart alltihop! Hihih nu blev jag sugen igen
  • Anonym
    FoxMulder skrev 2011-07-23 23:15:36 följande:
    Gillar TS också att bli kissad på av sin kille om hon nu "älskar" kiss så mycket?

Jag tror knappast det eftersom kvinnor är pryda, och TS är en kvinna. Jag tror att många kvinnor, speciellt svenska hardcore feminist brudar vill säkert kissa på deras män.
    om du LÄSER tråden så ser du att ja , jag gillar när han kissar på mig oxå. 
  • Anonym
    IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!

KAN ALLA SOM INTE GILLAR KISS LÄMNA TRÅDEN TACK SÅ MYCKET1 
  • Anonym

alltså okej jag fattar att ni har jätte kul men den här tråden skulle vara för oss som gillar kiss , inte dom som inte gör det okej? VRFÖR ÄR DET SÅ FARLIGT ATT GILLA LITE KISS, DET ÄR SKÖNT OKEJ?

Svar på tråden Jag kissar på min kille!