Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jag kissar på min kille!

Anonym (blött) skrev 2011-07-23 17:35:59 följande:
    Ni som kissar när ni rider. Blir inte säng maddrassen ganska så äklig då?
    Vi kissar mest i duschen men en gång gjorde vi det på parketten och då rann det lite som jag inte såg , under ett element och blev en fukt skada.
  • Anonym
    Illusion skrev 2011-07-23 17:40:06 följande:
    jag försökte kissa på en kille en gång när jag hade hans kuk i mig, men det gick inte. jag tror kisshålet blev blockat eller nåt? hur gör du?
    Man får vara rak i ryggen och inte svanka så att urin hålet inte blockas så att säga.
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 17:50:00 följande:
    Om man bara hade någon att testa detta med.
    jaaa jag säger ju att det är härligt11
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 17:59:51 följande:
    Vilket fantastiskt sex liv du måste ha.
    alltså jag tror att det handlar om att våga pröva saker man inte har vågat pröva förut, det blir spännande och nytt! Så jaa jag har ett fantastiskt sex liv! Solig
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 18:20:49 följande:
    Spännande.
    Och hur känns det i under livet då du kissar? Föreställer mig att det måste kittla!  
    det är varmt hihi och skööööönt!! nä men seriöst finns det inte flera här som gillar kiss? Berätta i sådana fall om era kiss upplevelser!

• Anonym
    Anonym (öva) skrev 2011-07-23 17:48:56 följande:
    Lukta de inte illa?
    Tuvärr så var det så jag upptäckte det att det lukta liksom lite skumt efter några veckor. Såå pinsamt men det gick bra.
  • Anonym
    Jäjd skrev 2011-07-23 18:52:30 följande:
    Före dömligt för slag.

*går och kissar* 
    ahahahaah jaja gör du det!!
  • Anonym
    Anonym (öva) skrev 2011-07-23 19:41:07 följande:
    Behövde du ta dit golvläggare? gud så pinigt ju
    Jaa men han frågade inte så mycket och jag skyllde mest på hunden (hahaha stackarn fick skulden fast han aldrig skulle kissa inne!)men nu ikväll tänkte jag att vi skulle kissa i duschen igen och se om han kanske vill kissa på mig den här gången!!
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2011-07-23 19:45:00 följande:
    Glömmer inte första gången jag såg en flicka kissa utomhus.........(lite corny men). Det var vid en dansbana och jag gick bara utanför och skulle slå en båge själv. Sg henne och hon såg mig. Jag blev först generad men märkte att hon tyckte om att vara iaktagen. Sedan sa hon -Men kom hit då.....

Fick en närmare titt o sedan hånglade vi Solig end of story. 
    tittade du medan hon kissade då?
  • Anonym

KUL att se att flera gillar det här! jag fattar dom som inte gör det men ni kanske gillar nåt annat? 

själv är blev det en premiär ikväll då jag kissade på min kille i duschen. Det var spänt såklart men n'är det väl rann till så blev vi båda så kåta att hela stämningen blev super het!! 

Svar på tråden Jag kissar på min kille!