Inlägg från: Anonym (svår och knepig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svår och knepig)

Jag kissar på min kille!

Jag har inget emot wetsex men har aldrig fått pröva det.

Däremot funderar jag på hur ni lyckas? När jag är kåt så tvärnitar min kissfunktion.
    Har tex försökt att onanera och kissa samtidigt (hört att det ska vara en major turn on) men det går inte. Jag kan för mitt liv inte kissa då.

Anonym (woops) skrev 2011-07-23 21:20:45 följande:
    Underligt. När jag sitter på toa och inte kan få fram något brukar det räcka med att bara röra lite så släpper spärren och kisset kommer, så helt tvärtom för mig då alltså. :)
    Shit- nu blir jag avis.....
    Jag tycker det verkar så sexigt att komma och kissa samtidigt men det är verkligen tvärstopp.

Nu tror jag i och för sig att det är någon inbyggd spärr man har just för att inte kissa på sig under sex men den borde ju gå att komma runt.
    Anonym skrev 2011-07-23 22:28:32 följande:
    Men åååh jaja vad ska jag göra åt det , jag har lixom inte mördat nån utan gillar kiss sex bara. jag är väl lite blond då eller?
    Fast oavsett, det är väl ingen förutom någon fördömmare som varit emot det. De flesta är ju faktiskt nyfikna.

Och som sagt: jag undrar hur du rent fysiskt får till det.
    Anonym skrev 2011-07-23 22:32:21 följande:
    Rent fysiskt? Jag har kuken i fittan och så kissar jag? ibland kissar jag jätte mycket och ibland kissar jag mindre , men lite kommer det allt
    Sorry att jag låter puckad men jag kan verkligen inte koppla av tillräckligt för att kunna kissa.

Sen är jag i och för sig mer intresserad av det motsatta hållet. Dvs att han kissar på mig.
    Anonym skrev 2011-07-23 22:38:06 följande:
    Jag vet inte , men man kanske är olika på det sättet? hur kissar han på dig?
    Vi har inte kommit så långt att det skett. Men jag skulle kunna tänka mig att bli kissad på i duschen men vi är inte där än.

Annars skulle jag vilja bli tvingad att hålla mig så länge jag kan för att sen bli pillad på när jag till slut får kissa. Men det är där problemet kåt kontra inte kunna kissa dyker upp.
Svar på tråden Jag kissar på min kille!