Inlägg från: Anonym (julibröllop) |Visa alla inlägg
  • Anonym (julibröllop)

Jag kissar på min kille!

Min sambo brukar vara med när jag kissar men vi har aldrig kört wet. Jag tänkte överraska honom på bröllopsnatten, jag vet ju att han gillar att snegla

• Anonym (julibröllop)

Det är därför jag är här, jag söker inspiration

• Anonym (julibröllop)

Vi har ju aldrig riktigt pratat om det egentligen, jag gillar hur ts beskriver det så jag tänker öva först med min dildo inne innan det är dags det ska bli så spännande!

• Anonym (julibröllop)

Jag läste någonstans att det är hälsobringande att dricka urin, jag väntar nog med att kissa i munnen till något annat tillfälle (jag vill ju inte chocka stackarn ) men om han gillar det jag gör kan vi ju gå vidare därifrån.

• Anonym (julibröllop)

Ts: jag är också blond men jag är smart ändå

• Anonym (julibröllop)

Jag förstår inte er som bara driver sex är faktiskt något vackert mellan två som älskar varandra! låt oss prata om det som vi vill ha det?

• Anonym (julibröllop)

Nej, nu måste jag gå och lägga mig det är genrep imorgon var snälla mot varandra, kram! :-P

• Anonym (julibröllop)

Vadå "fråga innan"? Då kommer det ju inte bli så mycket till överraskning Ääh, jag är villrådig

• Anonym (julibröllop)

Alltså, ni bara tramsar ju jag kom hit för att få lite pepp och samförstånd men allt är förstört om jag ska kissa på min sambo är det ju upp till oss, som en del av det vackra som sex faktiskt är. Jag vet att han kommer att tycka om det och det är ju det som är det viktiga inte vad höns som "jaded" och "mad" tycker

• Anonym (julibröllop)

Troll? alltid går jag på det

• Anonym (julibröllop)

Tramstråd jag går tillbaks till min ursprungliga plan för överraskning (kedja fast honom i köket och det gamla vanliga)

• Anonym (julibröllop)

Haha, på bröllopsnatten är han ju inte längre min "blivande man" *suckar*

• Anonym (julibröllop)

Sär skriven: inte heller din man kommer att vara din blivande man på bröllopsnatten om det inte är så att ni kallar någon helt annan natt för bröllopsnatten men då förstår jag inte vad äktenskapsförord kommer att ha med saken att göra

Svar på tråden Jag kissar på min kille!