Inlägg från: Anonym (MrsX) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MrsX)

Jag kissar på min kille!

Vi har med wet som inslag i vårt sex. Fast tyvärr har det i princip försvunnit tillsammans med alla annan exprimentlusta sen vår son föddes. Toaletten eller duschen och någon gång ute på vårt land är där vi brukar hålla till. Jag gillar faktiskt mer att bli kissad på än att kissa. Härligast är när han kissar rakt på min fitta.
    Vi har försökt med att han kissar inne i mig men han kan inte kissa med stånd och får inte in den halvslak.

Första gången vi gjorde det var nog den hetaste. Vi satt på en uteservering i Turkiet och hade ätit gott och druckit fördrink, vin, vin och mer vin.... Satt och prata sex och båda var kissiga, vi gick upp  för en trappan till toaletterna och gick in på samma toa. Jag var ganska full men det var så otroligt spännande, jag satte mig på toa och sära benen, han var så kissig att han stod och hoppa. Sen tog han fram sin kuk och kissa mig mellan benen, sååå hett!! Lekarna fortsatte senare på hotellrumet.

• Anonym (MrsX)

Vill man leka sånt här så dricker man mycket innan och ser till att det inte är så kocentrerat utan ordentligt utspätt. Nytt luktar det inte precis nått och vi pratar ju badrum eller tom dusch, så det är liksom inte gammalt kiss du går runt med i några dagar....

• Anonym (MrsX)
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:17:12 följande:
    Hur är det med sparat kiss? Funkar det för dig? *ny fiken*
    Men snälla du, det är inte kisset i sig. Det är känslan, det förbjudna, privata...
    Seriöst har du ingen inlevelseförmåga utöver din egen lilla box.
    När du har sex, (om du nu har det?) är det bara rent fysiskt? Är inte en viss del av njutning i din hjärna?
  • Anonym (MrsX)
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:23:19 följande:
    Ja liksom om det inte är läge att kissa bredbent över din kille som står på huk på golvet och gapar, skulle du kunna spara kisset i kylen (?) då eller och kanske sprätta det lite över honom vid tillfälle?
    hahaah! Ja TS, hon driver med dig!! Och har så gjort från första inlägg om jag får ge mig på en gissning.
  • Anonym (MrsX)
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:25:04 följande:
    Nej det här är knepigt. Gillar min lilla box och jag har inte sex.
    ok...jag förstår...
    Nä, har man inte sex kan det ju så klart vara svårt att förstå upphetsning och  njutning i någon form.
  • Anonym (MrsX)
    Anonym skrev 2011-07-23 22:28:32 följande:
    Men åååh jaja vad ska jag göra åt det , jag har lixom inte mördat nån utan gillar kiss sex bara. jag är väl lite blond då eller?
    Du är iaf inte konservativ och tråkig! =)
  • Anonym (MrsX)
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:29:53 följande:
    Vad gillar du i påsättningsväg då? Utöver att dricka urin? Jag kan lova att jag blir väldigt lite upphetsad av denna tråd. Ni är alla så fruktansvärda.

*oskuld*
    Sorry, kan inte svarar på det. Jag gillar inte att få det i munnen, eller dricka det.
  • Anonym (MrsX)
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:51:31 följande:
    Förlåt
    Man blir rädd för nya saker och det kan kännas lite otäckt med kroppsvätskor.
    Förlåt.  
    Prata gärna mer om det här med att låta kisset rinna ner över den hårda kuken.
    Jag fattar inte hur man orkar hänga så länge i en tråd med ett ämne som är helt ointressant för en?
    Jag skulle inte ens kunna komma på 10 inlägg i en tråd om knyppling tex.
  • Anonym (MrsX)
    Jäjd skrev 2011-07-23 22:59:15 följande:
    Vad jobbigt det låter.

Jag gillar sex. Vad är problemet menar du? 
    Hur vet du att du gillar sex?
  • Anonym (MrsX)
    FoxMulder skrev 2011-07-23 23:15:36 följande:
    Gillar TS också att bli kissad på av sin kille om hon nu "älskar" kiss så mycket?

Jag tror knappast det eftersom kvinnor är pryda, och TS är en kvinna. Jag tror att många kvinnor, speciellt svenska hardcore feminist brudar vill säkert kissa på deras män.
    Jag är kvinna och jag föredrar att bli kissad på framför att kissa.
  • Anonym (MrsX)
    Anonym skrev 2011-07-23 23:39:20 följande:
    alltså okej jag fattar att ni har jätte kul men den här tråden skulle vara för oss som gillar kiss , inte dom som inte gör det okej? VRFÖR ÄR DET SÅ FARLIGT ATT GILLA LITE KISS, DET ÄR SKÖNT OKEJ?
    Kanske dax att säga: Piss off!! ?
  • Anonym (MrsX)
    Mad as snow skrev 2011-07-23 23:56:11 följande:
    Jag börjar luta åt att känna sympatier för alla er som gillar kiss. Helt klart. 
    Åh! Tack! Det känns verkligen skönt för oss, precis vad trådens syfte var tror jag...
  • Anonym (MrsX)

Men helt seriöst nu. Jag är lite förvånad. Ni som skriver att det är äckligt och sitter och skrattar åt det med er mamma och frågar om TS menar allvar. Har ni på riktigt inte tidigare hört talas om Wet?
    Det låter som om det är  något helt horribelt ni hör om för första gången?

Jag trodde faktiskt att Wet var en hyffsat "allmän" krydda. Att de allra flesta hade koll på vad det var och att hyffsat många provat på ungefär som analt?

• Anonym (MrsX)
    Jäjd skrev 2011-07-24 12:48:20 följande:
    Ah men då så.

Jag vill tacka för en bra tråd. Det här har lärt mig mycket, i synnerhet gällande hur jag ser på män niskor.  
    Tack och hej! =)
  • Anonym (MrsX)
    Anonym skrev 2011-07-24 13:35:44 följande:
    Mad as snow skrev 2011-07-24 13:35:04 följande:
    Inte jag heller. Bluff och båg säger jag.
    meh dra dåååååååååå!!!!!111!!
    Det kommer hon inte göra...Jaded har redan skrivit minst 4 ggr att hon lämnar tråden för att det är äckligt osv men likväl är hon kvar...
    Har väl just inget annat att göra med sitt liv, kan jag tro. Eller jo...hon övar nog på särskrivningar med =) det är ju lite förbjudet här på FL iaf =)
  • Anonym (MrsX)

Vad är det TS? Vill du bli anmäld eller?

Svar på tråden Jag kissar på min kille!