Inlägg från: Anonym (Älskar det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskar det)

Jag kissar på min kille!

Jag har fått kiss både i fittan och analen. Jag har också druckit piss direkt från "källan" så att säga och blivit kissad i munnen så att det har runnit ut.
    Har aldrig kissat på någon däremot.
    Jag älskar wetsex.

• Anonym (Älskar det)
    Mad as snow skrev 2011-07-23 22:14:30 följande:
    Okej. Och du stannar aldrig upp och säger till dig själv att hej, jag är en sådan som gillar att bli kissad i munnen? Det bekommer dig aldrig?
    Jag tycker om att kissas i munnen och tycker inte det är jättekonstigt. Men sedan så reagerar jag sällan negativt på någonting någon annan tänder på och är beredd att prova allt minst en gång. Hur kan jag påstå att jag inte gillar det om jag inte har provat det?
  • Anonym (Älskar det)
    Anonym (julibröllop) skrev 2011-07-23 22:44:11 följande:
    Jag förstår inte er som bara driver sex är faktiskt något vackert mellan två som älskar varandra! låt oss prata om det som vi vill ha det?
    Visst känns det lite tråkigt.
  • Anonym (Älskar det)
    FoxMulder skrev 2011-07-23 23:15:36 följande:
    Gillar TS också att bli kissad på av sin kille om hon nu "älskar" kiss så mycket?

Jag tror knappast det eftersom kvinnor är pryda, och TS är en kvinna. Jag tror att många kvinnor, speciellt svenska hardcore feminist brudar vill säkert kissa på deras män.
    Jag ÄLSKAR wet, är undergiven och vill enbart bli kissad på. Skulle aldrig klara av att kissa på en man, skulle kännas fel.
  • Anonym (Älskar det)
    Anonym skrev 2011-07-24 10:20:14 följande:
    Men kissar du genom fitthålet eller?? vad är det som är så svårt att fatta
    Ja man kan ju undra. Jag har kissat medan jag har blivit knullad med en dildo, funkade även om det ibland tog stopp
  • Anonym (Älskar det)
    Anonym (frugan) skrev 2011-07-24 10:24:44 följande:
    japp, min man kan kissa när han har vrålstånd;) tog en stund innan han kom på hur, tror jag;)
    Jag har haft ett antal sexpartners som kunde kissa med stånd.
  • Anonym (Älskar det)
    Anonym (ja) skrev 2011-07-24 10:50:29 följande:
    Ja  en del män kan kissa med stånd. Sög av en man som gjorde det UTAN ATT FRÅGA i min mun, hann dock undan med 'bara' en droppe på tungan.

Struntar i om andra njuter av wet, men är själv inte intresserad av det och anser att man ABSOLUT frågar INNAN om något sådant eller andra mer udda saker.
    Det är väl en självklarhet att man frågar först, vad det än handlar om.
    Inte snällt av den killen.
  • Anonym (Älskar det)

Om det inte var för att det finns så mycket fördomar och att många har ett behov av att se ner på andra pga deras sexuella preferenser skulle jag visa mig själv, vem jag är på FL alltså. För jag "känner" många av er som är halvdryga i tråden just nu.

Jag gillar, ÄLSKAR, wet.
    Jag älskar också att halsknullas tills jag spyr. bli fistad. våldtäktslekar. ögonbindel och bli utlånad till andra män. bli piskad till blodvite förekommer. bli bunden och torterad i timmar tills jag gråter och tigger om att bli släppt loss.
    Ni anar inte hur kinky jag är och ni "känner" mig.

• Anonym (Älskar det)
    Anonym (wetwilly) skrev 2011-07-24 14:20:23 följande:
    så ni tror att det inte finns dom som gillar wet? jisses..... borde sätta både iq å åldersgräns på denna sidan...
    Man får väl hoppas att de inte tror det utan är öppna för att alla tycker om och tänder på olika saker.
  • Anonym (Älskar det)
    Mad as snow skrev 2011-07-24 14:32:27 följande:
    Jag är öppen för det, alla gånger. Men jag startade den här tråden för att jag lever en ganska monoton tillvaro just nu, inte för att håna dig som gillar piss. 
    Menar du att du agerade troll och startade denna tråd trots att du själv inte är intresserad av wet?
  • Anonym (Älskar det)
    Mad as snow skrev 2011-07-24 14:38:37 följande:
    Du behöver inte låta så sträng.
    Om det är så måste jag säga att jag är besviken på dig.
    Lämnar tråden nu
Svar på tråden Jag kissar på min kille!