Steroider
Hej Anna!!
Oj jag är verkligen ingen moral tant skulle snarare säga att jag vet allt om ditt problem.. Min man andvänder sedan säkert 15 år av och till steroider och vi kan inte få barn pga att hans spermie produktion eller kvalite inte fungerar som den skall. Vi har gjoort fertiliters utredning mm. sä här ligger det till. när din kille tar en kur så slutar hans hypofys att producera eget testo.. och när han går av en kur så är det mkt viktigt att köra igång den egna produktionen igen det kan man göra med HCG och clomid.. Gör man inte det kan det ta mkt lång tid innan och om kroppen börjar att producera testo igen.. Det är inte exemplariskt att hålla på så länge som min Kille men det har gått honom åt huvudet och jag anser att det är hans kropp och vill helldre att han är ärlig mot mej än att han ljuger om det.. Men så länge en kille tar detta så är han STERIL och när man väljer att ta något av dessa preparat skall man veta att det är en STOOOR risk man tar. I vårt fall så är det så att vi inte orkade med utredningen och alla tester osv när typ två av flera miljoner levde men knappt rörde sej så. Vill ni skaffa barn så är det en god ide att din kille går av och drar igång sin egen produktion.. om du undrar något mer så svarar jag gärna.. lever i detta och har gjort i många år dömer dej absolut inte
kram..