Hittar inget foster i Ultraljudet ???
Jag har en lång lista här som jag sitter och undrar över, hoppas på att ni kan hjälpa mig med frågorna?
Enligt beräkningen så skall jag vara gravid i vecka 6+3 idag. Förra veckan då jag jag var i vecka 5+? fick jag ljusa flytningar ca 2 dagar, efter det så hade jag och min man samlag direkt efter det fick jag en lätt blödning (färsk) blod UTAN KLUMPAR ,varade i dock 10-15 min. Akuten avrode oss från att ha sex just för att jag kan vara extra känslig. Men via ultra ljudet som jag gjorde så kunde de konstantera att jag var gravid men såg dock inte något foster i livmodern. så de bad mig återkomma om ca 3 veckor för att göra ett nytt ultraljud och se om fostret vuxit eller om jag fått missfall. 4 dagar efter de besöket fick jag bruna flytningar , Fick PANIK igen och sprang in på akuten och överdrev denna gång ...!!! Så de gjorde ytterligare en ny ultraljud. Ännu denna gång sa de att jag är gravid men kan ej hitta fostret. Antal dagar som skillde sig mellan ultralljuden var 4-5 dagar. De bad mig åka hem och komma tillbaka om 2 veckor.
Vad beror det på ? Jag känner mig ju fortfarande gravid? Tror ni att detta är ett missfall eller r lillen för liten att synas på skärmen ? Tack på svar!