Syjunta för gravida!
Jag vill också sy åkpåse, både en mindre till liggdel och större till sittdel.
Jag vill också sy åkpåse, både en mindre till liggdel och större till sittdel.
Jättefin! :)
Jag köpte min amningskudde på ge-kås i ullared för 150:- har jag för mig, sen köpte jag tyg o sydde överdrag av. Sydde fast tryckknappar i ena änden..
Bläddrade i panduros katalog, så mycket jag vill pyssla med nu! :)
Majemma: du kanske kan ta en lagom stor bit kartong och klä i tyget o sy ihop det som en avdelande bit istället för bara tyg, då blir det stabilare.
Sandqvist: jättefint! Det tyget va verkligen snyggt!
Lowika: jag använde ett par byxor jag hade hemma att utgå från när jag sydde nya. Har tyvärr inga mönster.. Men kanske inte är så svårt att göra eget efter en annan body som du har hemma?
Är det någon som vet var man kan köpa 2cm tjock skumgummi? Ska sy en dyna till sittdelen i vagnen..
Tack majemma! Får kolla i tygaffär i stan nån dag om de har det.
Annat82: tack för tipset, ska kolla upp om det finns en sån butik här.
Kollade deras hemsida, finns visst inte Kungsängen här i Helsingborg.. :( men får kolla i olika tygaffärer här.
Okej, tack snälla för tipsen! :)
Amorosa: man kan sy ihop med större stygn tex 4 mm och sy fast dragkedjan o sen lätt sprätta bort de större stygnen. Själv brukar jag strunta i att sy ihop tyget o bara sy fast dragkedjan direkt en sida i taget, men har gjort på olika sätt..
Stjierna: det stället ska jag kolla in också :) tack!
Bra tips på hemsidor! Ska kanske beställa namnlappar, så snyggt att ha på sina egensydda saker!
Söt giraffskallra! Och fin förvaring! :) jag måste köpa tyg till att sy skötväska nästa vecka..
Cornellia: jättefina!! :) vill också få min bebis snart, 4 veckor kvar..
Åh, var hittar du gummiringar o spännen? Jag har köpt band men inte kommit längre med min napphållare..
Tack för svaret!