• Lalla77

Syjunta för gravida!

Åh vilka fina saker ni gjort! Väldigt inspirernde!

• Lalla77

Är ofta in och tittar här, ni är verkligen en bra inspirationskälla.
    Nu undrar jag vad ni skulle rekommendera för tyg när jag ska göra en sänghimmel till dottern?

• Lalla77

Miss giggles - tack , synd bara den inte finns i lila (som dottern vill) tror du man kan färga?

• Lalla77

Ni är så duktiga allihopa och en sån inspirationskälla!
    Jag har äntligen vågat mig på att göra en dinosaurie som ska ges bort i present. Känner mig lite dum som ska ge bort något som jag har gjort, vem vill ha det egentligen, men tänkte att jag får träna på en nära vän först Ska brodera in namnet på bebisen på rumpan.

• Lalla77

Tack Gutan!

Jag har boken Välkommen till Virkligheten av Annika Messing, där finns massa söta saker. 

• Lalla77

Är det någon som sytt mammakläder? Tycker det finns så dåligt utbud att jag är sugen på att sy min egen klänning.
    Men vart kan man hitta mönster?! 

• Lalla77

Twiss- jag tycker dom är lättast! Framförallt mönster i böckerna av Mia bengtsson. Jag har svårt o virka annat.

• Lalla77

Har gjort ännu en kanin, barnen tycker den behöver en mun med tänder, vad tycker ni?

• Lalla77

Tack så mycket! ska testa och sätta knappnålar där jag ev ska göra mun, nos och se hur det ser ut.
    Men gissar att i slutändan är det ungarna som bestämmer  

• Lalla77

Är det någon som gjort väggförvaring till skötbordet? Behöver tips o mönster på hur man kan göra.

• Lalla77

Retrospectf- vilken bra tut! Blev sugen på att testa. Har testat i fleece och en annan tur men det gick inte alls.

Svar på tråden Syjunta för gravida!