Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?
Jag och min fru har inte gjort det "fullt ut".
Däremot vid ett tillfälle för en tid sen hade hon en stor grov dildo inne vaginalt och när hon bad mig komma in i henne trängde jag in utan att ta bort dildon. Det gick förvånansvärt enkelt för att inte säga otroligt enkelt att tränga in samtidigt som dildon var kvar. I missionärställning med henne på rygg, dildon underst och jag ovanpå dildon.
Efteråt sa min partner att vid detta tillfälle var hon väldigt upphetsad och hon funderade en del kring hur det kändes för mig. Jag tyckte det var lite häftigt att det var en stor dildo samt jag (som inte är gigantisk men absolut rejält stor) samtidigt. Jag rörde dock inte dildon utan den var stilla när jag rörde mig. Eftersom dildon var räfflad kände jag av det men i övrigt var känslan inte annorlunda, det kändes inte speciellt mycket tightare iallafall. Trevlig erfarenhet hur som helst.
Jag hoppas hon vill testa det fler gånger.
Dubbelpenetration i form av två (eller tre) olika män samtidigt uppfattar jag som att hon inte är intresserad av. Och hon är inte intresserad av analsex hittills iallafall så det går bort (tyvärr).
Dildo vaginalt som jag styr samtidigt som hon ger oralsex har vi gjort med gott resultat för båda.
69 gillar jag men inte hon så mycket - hon har svårt att fokusera på sin njutning och samtidigt göra nåt för mig så det brukar bli ensidigt oralsex från mig på henne istället, och det är ju underbart trevligt för oss båda men långt långt ifrån nån dubbelpenetration.
Vi får se vad det kan bli i framtiden - skulle vara kul att testa lite fler olika varianter...
Alla tips och råd är välkomna.