Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?

Anonym (Herren) skrev 2023-11-01 22:40:33 följande:
    Du har så jäkla fel hela vägen.
    Handlar inte om porr o tölpar utan om att utforska på rätt sätt och därmed inse att det finns fantastiska förbättringar sexuellt .
    Att det inte känns bra el ont är bevis på att du gjort fel.
    När du som barn ramlade med cykel, slutade du då för alltid cykla?. Nä! Upp o hoppa o prova på nytt på rätt sätt o bli vinnare.
    Fast det är ju inte någon förbättring för de flesta. Det är ett konstigt felslut. 
  • Anonym (Nej)

Sådana här trådar är bara för roliga!

Det handlar om DP och det dyker in man efter man att mansplaina att alla älskar analsex, de vet bara inte om det och har gjort fel om de har testat. De sitter även med hög sannolikhet och röstar anonymt för att de så gärna vill att alla kvinnor ska älska det. 

Fast DP är inte samma sak som analsex, det bara inbegriper det oftast. Det blir en hel annan belastning, friktion och bändande. 

Nu ska jag inte själv påstå att jag sitter på något facit, men jag har aldrig träffat någon kvinna som faktiskt tycker att det är skönt. Däremot väldigt porrigt och upphetsande att testa på. Extremt få av dem har testat igen eller bett om det för sin egen njutnings skull. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (Alla gillar olika) skrev 2023-11-25 21:55:54 följande:

Så kul med dessa PK/vänstettomtar som hävdar att de vet att människor inte gillar analt/dubbelmacka mm. Det är massor med kvinnor och män som njuter av det, låt det få vara så utan era bittra inlägg. 

Ok. Så då vill du hävda tvärtom och det är mer rätt :) 

Vad är du om de som tycker annorlunda än du är vänstertomtar? Är alla som uppskattar DP politiskt okorrekta fascister?

• Anonym (Nej)
    Perjonsson skrev 2023-12-25 03:48:13 följande:

De negativa här skulle jag vilja träffa om de bara vågat. 
    Med mina metoder mjukt introducera anal stimulans skönt för att långsamt o skonsamt börja penetrera så att först inte känna obehag av kuk el dildo där bak. Därefter till er förvåning få er att upptäcka njutningen allt mer.
    Sen kan vi prata och höra en ny ärlig åsikt.

Ytterligare en lågpanna som vill hävda att alla vill ha grejer i rumpan och om man inte tycker om det har man bara gjort fel. 

Jag tycker inte att det är skönt. Punkt slut. Och jag har träffat mängder med idioter som dig som ska tala om för mig att jag har fel. 

Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?