Inlägg från: Anonym (Vidga vyerna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vidga vyerna)

Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?

Anonym (Anonym) skrev 2023-11-23 22:29:42 följande:

Handlar inte om etiketter utan om att se sanningen för vad den är. DP och analsex är porrfenomen. 

Din inställning är osund, precis som alla andra porrskadade härinne.

Frun gillar analsex men har mer eller mindre aldrig sett porr, det är inte hennes grej. Hon vill inte ens att jag ser porr, men hennes röv får jag äta bäst jag vill. Hur går den ekvationen ihop då? 
  • Anonym (Vidga vyerna)
    Anonym (.) skrev 2023-12-27 16:48:15 följande:
    Njuter du själv av penetrerande anal stimulans på dig?
    Den retoriken kommer ofta och jag vet inte om den håller? För egen del så ja, en plugg kan vara för jävla nice och ökar känslan på allting. Men jag är dominant och inte undergiven för 5 öre, därför fallerar anal stimulans från kvinnan för min del och troligen för många andra män, då åtminstone jag tycker det känns lite undergivet. 

Bara för man gillar att ge analsex till någon som faktiskt vill det betyder väl inte det att jag ska ta en fet gurka i arslet? Vill inte kvinnan skall man givetvis respektera det! Men tyvärr har nog många kvinnor stött på grottmän som är helt ego och inte ens kan räkna med kulram vad som bör prioriteras i en akt.
  • Anonym (Vidga vyerna)
    Anonym (K) skrev 2023-12-27 21:31:08 följande:
    Jag är kvinna och gillar absolut inte att känna mig undergiven, inte heller anal stimulans. Kan dock tänka mig att ta en kille med strap-on just för att det känns lite dominant. Men min egen lust tvärdör så fort en man försöker få mig att vara undergiven.
    Precis som jag skrev ovan, har nog mycket att göra med det psykologiska. Nog fan kan jag utan problem ta en dildo i arslet på rätt sätt, om det nu måste ske innan tjejen får det. Är inte grejen som stoppar mig, det är att jag är inte undergiven och blir avtänd, precis som dig.

Kanske går att Jobba bort, vad vet jag. Skulle min fru promt vilja det så får man väl ge det ett tappert försök 😆
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?