Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?

Tom Araya skrev 2023-11-17 21:49:05 följande:
    Skillnaden är inte så stor. Den vanligaste varianten är dessutom ganska våldsamt forcerande av ringmusklerna.
    Det är väl klart att skillnaden är jättestor, tarmen vill ju bara jobba åt ena hållet, och det är det den är anpassad för, inte att något ska forceras åt andra hållet. Du gör precis vad du vill med din ändtarm, men att påstå att den är anpassad för penetration åt fel håll är rent felaktigt
  • Anonym (.)
    Anonym (Herren) skrev 2023-11-23 00:19:52 följande:
    Du har lite rätt men blir fel.
    Ja röven är elastisk för att kunna släppa ut grov skit.
    Den kan med lätthet då även öppna för släppa in lika grov kuk el leksak. Att då ha en kuk som gång på gång pressar sig in utan minsta obehag för att typ bajsas ut ideligen blir vänligt skönt fysiskt då massor av sköna nerver finns på o i röven, men även skönt mentalt av kunna känna härligt utfylld och uppleva att partnern älskar det.
    Att den kan och att du tycker det är skönt är en helt annan sak än att påstå att analen skulle vara anpassad till att något ska forceras in åt andra hållet, det stämmer helt enkelt inte, utan den är anpassad för att saker ska åka utåt, inte inåt.
  • Anonym (.)
    Perjonsson skrev 2023-12-25 03:48:13 följande:

De negativa här skulle jag vilja träffa om de bara vågat. 
    Med mina metoder mjukt introducera anal stimulans skönt för att långsamt o skonsamt börja penetrera så att först inte känna obehag av kuk el dildo där bak. Därefter till er förvåning få er att upptäcka njutningen allt mer.
    Sen kan vi prata och höra en ny ärlig åsikt.

Njuter du själv av penetrerande anal stimulans på dig?
  • Anonym (.)
    Anonym (Vidga vyerna) skrev 2023-12-27 19:35:35 följande:
    Den retoriken kommer ofta och jag vet inte om den håller? För egen del så ja, en plugg kan vara för jävla nice och ökar känslan på allting. Men jag är dominant och inte undergiven för 5 öre, därför fallerar anal stimulans från kvinnan för min del och troligen för många andra män, då åtminstone jag tycker det känns lite undergivet. 

Bara för man gillar att ge analsex till någon som faktiskt vill det betyder väl inte det att jag ska ta en fet gurka i arslet? Vill inte kvinnan skall man givetvis respektera det! Men tyvärr har nog många kvinnor stött på grottmän som är helt ego och inte ens kan räkna med kulram vad som bör prioriteras i en akt.
    Retoriken var ju att det var njutning med anal penetration, vadå inte håller? Det bestämmer väl inte du vad andra ska tycka är skönt bara för du uppfattar det är undergivet
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?