Inlägg från: Anonym (Herren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Herren)

Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?

Är mannen här.
    Min nya dam har haft tråkigt vanilj äktenskap.
    Nu äntligen vågar hon tillåta vågad sex bla analt och redan första gången älskar hon det. 
    Men slutligen red hon mej guppande medan jag höll en rejäl dildo som petade mot analen så hon tände änmer. 
    Hon kontrollerade knullandet och därmed även hur dildon allt mer trängde in för att slutligen vara helt inne ihop med min kuk. Finns minnen man aldrig glömmer och detta var sådant. Hon njöt helt galet så det inte gick få kontakt. Okontaktbar gapande dräglade fick hon sitt livs orgasm och jag vill ge många fler.

Men problemet var för mej att sträcka mej ner för att hålla dildon. Har ni förslag på bra leksaker med extra kul att spänna fast på mej. Funderar ev på skaffa strapon som även hon kan ha för att knulla mej?
    Förslag???

• Anonym (Herren)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-30 10:14:53 följande:

Nej, och har inget som helst intresse av att prova heller. Stjärten är en exit only-öppning för mig. Inget som ska in där. 

Det är just denna trångsynta mentalitet som är rena döden för sexlivet för båda. Tjurskalligt o dumt att inte öppensinnigt prova nytt här i livet och därefter öppna munnen.
  • Anonym (Herren)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-30 21:07:04 följande:
    Nej, det är inte alls trångsynt att tänka själv istället för att låta sig övertalas av porrbesatta manstölpar att göra något som i mångas fall inte känts bra och gjort ont. 
    Män kan väl ägna sig åt sånt om de nu är så intresserade. Det är ni som har g-punkten i arslet, inte kvinnor. 
    Du har så jäkla fel hela vägen.
    Handlar inte om porr o tölpar utan om att utforska på rätt sätt och därmed inse att det finns fantastiska förbättringar sexuellt .
    Att det inte känns bra el ont är bevis på att du gjort fel.
    När du som barn ramlade med cykel, slutade du då för alltid cykla?. Nä! Upp o hoppa o prova på nytt på rätt sätt o bli vinnare.
  • Anonym (Herren)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-01 23:52:36 följande:
    Nej, det är du som har fel. Det är inte meningen att kvinnor ska föra upp nåt där för vi har inga känsliga nerver i ändan precis.

Du kan ju prova på dig själv då om det nu är så fantastiskt. Köp en dildo och upp till bevis, rakt upp i din egen rumpa, så kan vi snacka sen. 
    Ojoj. Har inte känsliga nerver i röven!!!
    Nu får du ta och läsa på om ämnet.
    Både hon o han är fullpackade av nerver där och jag har massor av erfarenhet o äger åtskilliga dildosar som jag själv eller tjejen använder även i min röv.
    Ok. Ska vi snacka vidare nu???
  • Anonym (Herren)
    Anonym (Usch och fy) skrev 2023-10-30 20:25:57 följande:

Har haft det och det är traumatiska minnen. Något jag mår dåligt av att tänka på.

Men jag gillar analsex, fast i en 110% monogam relation. Eller gillar och gillar jag gillar mest hans reaktion när han får komma in där. Det är den stora behållningen med det.

Du får 2 uppdrag:
    #Du skulle behöva på egen hand med dildo i baken leka så att du kommer vidare från att idag kunna ta kuk i baken till att faktiskt hitta din fysiska njutning.
    #Nästa är lek o träning med 2 dildosar DP så att du blir van, börjar kännas normalt utan problem och därefter som i första övningen leka för att hitta njutningen.
    Med 1 /2 kåta män  har du ingen kontroll på leken och det blir lätt för brutalt, medan själv kan du ligga på gränsen med din kontroll vilket gör att din gräns el vana flyttas framåt så att du sen utan obehag kan ha bra DP
  • Anonym (Herren)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-18 00:02:34 följande:
    Ringmuskeln tar vanligen inte skada av något som den faktiskt är gjord för att hantera. Inte så länge man är noga att hålla sig med sunda kostvanor. Då blir där inget som behöver forceras ut heller utan allt sker lätt och smidigt.

En både märklig och ganska osmaklig jämförelse förövrigt. Bajs gentemot en penis Rynkar på näsan Skrikandes
    Haha. Men du har helt rätt.
    Att bajsa är inget som klassas som skönt, men när analsex kommer upp på högre nivå,dvs skönare blir det väldigt sköna orgasmer som faktiskt är direkt kopplade till bajsning. 
    Tex kvinnans bland bästa orgasmer är squirting med sammandragningar som krystar ut sekret och ev ihop med kiss.
    Analorgasm är lika med okontrollerad krystning som leder till squirt och våldsam sammandragning i röven som får bajs att pressar ut
  • Anonym (Herren)
    Anonym (.) skrev 2023-11-17 22:49:45 följande:
    Det är väl klart att skillnaden är jättestor, tarmen vill ju bara jobba åt ena hållet, och det är det den är anpassad för, inte att något ska forceras åt andra hållet. Du gör precis vad du vill med din ändtarm, men att påstå att den är anpassad för penetration åt fel håll är rent felaktigt
    Du har lite rätt men blir fel.
    Ja röven är elastisk för att kunna släppa ut grov skit.
    Den kan med lätthet då även öppna för släppa in lika grov kuk el leksak. Att då ha en kuk som gång på gång pressar sig in utan minsta obehag för att typ bajsas ut ideligen blir vänligt skönt fysiskt då massor av sköna nerver finns på o i röven, men även skönt mentalt av kunna känna härligt utfylld och uppleva att partnern älskar det.
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?