Inlägg från: Johannaa90 |Visa alla inlägg
  • Johannaa90

Mens idag - Ta provera ändå?

Detta var väldigt rörigt så jag förstod inte riktigt men har nyss haft en kur med provera själv för att få igång min mens igen.. Skulle äta i tio dagar men efter den 8onde fick jag min mens. fölföljde ändå hela kuren.. men om du ska äta provera för att få igång mensen och redan fått mensen innan du ens ätit dem kan jag aldrig tänka mig att du ska ta proverakuren. ring 1177 och prata med dem kanske?. lycka till

(¨v¨) Johanna (¨v¨)
  • Johannaa90

Men du får ju mens när du haft ägglossning, utan ägglossning har man ingen mens, så förklarade min gyn för mig.. därför prioriterade hon bara att få igång min blödning igen eftersom är den igång så kommer ägglossningen igång.. hur vet du att du inte haft ägglossning? du kanske har haft det eftersom du nu fått blödning av dig själv.

(¨v¨) Johanna (¨v¨)
  • Johannaa90

ne men jag litar på att det i mitt fall funkar eftersom allt såg bra ut när jag gjorde ultraljudet, det enda var att min mens (hormoner) kommit i otakt efter 8 år med p-medel. men i ditt fall så förstår jag då.. men som jag skrev innan. ring 1177 och fråga hur du ska göra ifall det inte går att få tag på din läkaren. lycka till =)

(¨v¨) Johanna (¨v¨)
Svar på tråden Mens idag - Ta provera ändå?