IEmelieI skrev 2011-10-27 14:17:09 följande:
men lilla gumman det är väl ingen som målar upp sig som offer? hon skriver ju bara exakt som det är i den här tråden.
Det är ca 7 st som kommenterar varandra och håller om varandra. Sen när andra kommer in och inte tycker lika som dom som är aktiva så blir den nertryckt eller ignorerad.
Vi är alla lika men tycker och känner olika. Ska man bli nertryckt och ignorerad bara för att man inte är aktiv?
Måste man vara aktiv för att få respons och respekt på saker man skriver?
bara för att hon inte är lika aktiv som du själv så vill man väl fortfarande ha respons?!
Men oj vilken annorlunda uppfattning du har mot mig.. Upplever inte alls att det är så, däremot så är det ju klart att om vissa är mer aktiva så blir det ju lättare att det blir en diskussion där. Vet inte heller inlägg då jag anser att någon blivit nertryckt?
Nej, klart man inte måste vara aktiv för att få respons, men om någon bara går in och lägger upp sina saker, utan att kommentera någon annan kanske man får mindre respons? Själv så ger jag bara respons på vissa saker, oavsett om jag sett peronen innan eller inte.
Tycker som sagt det är trist om folk känner sig utanför, men samtidigt så måste man ju förstå att det kanske är svårt i en tråd som är såhär stor. Man får ju delta på de ställen i forumen som passar en och som man trivs. Jag hoppade ur en tråd som jag inte trivdes i, för det tycker inte jag någon annan är elak eller ignorerar mig, jag konstaterar bara att den tråden inte var för mig..