Inlägg från: faceprimer |Visa alla inlägg
  • faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

man räknar som att när du är i v.15 så är du i 14+0.

* I väntan på vår älskade bebis, 15 mars 2012 *
  • faceprimer
    olivian skrev 2011-09-11 20:04:08 följande:
    Åh, vad kul, och vad FIN din mage är! Vi råkar ju ha samma BF-datum, och jag tog kort på samma dag, 12+4. Slänger upp två kort!

Tack Och detsamma! Jättemysig mage du har! Vad kul att vi har samma BF datum
  • faceprimer
    viplanerar09 skrev 2011-09-12 11:14:45 följande:

Magbild från igår V16(15+1)!

vilken himla fin kula du fått
  • faceprimer

Det kommer dessutom upp att man måste ange lösenord så fort man går in på denna tråd, för att komma in på din blogg. Du kan gärna anmäla inlägget så det tas bort och sen lägga ut dom på nytt, som inte är från din blogg. Annars kommer det nog upp den där sidan varje gång vi ska gå in här i bildtråden att vi måste ange lösenord för din blogg.

• faceprimer
    Raow skrev 2011-09-12 21:09:55 följande:
    Nu är inlägget anmält. Ska sluta prata i tråden nu, förlåt

ingen som helst fara
    Härlig mage!  
  • faceprimer

Tycker inte heller det var något tjejigt med det där, väldigt könsneutralt enligt mig. En färgglad pläd kan väl även pojkar använda. Iallafall i min värld   Och om jag får en son får han gärna ha färgglada saker i även rosa och lila om han vill, är ju inte upp till mig att välja vilken färg han kanske vill ha på kläderna etc (sen när han är så pass gammal att han kan välja själv).. Men somsagt, alla tycker vi olika   Och nu ska jag inte börja diskutera då det fortfarande är en bildtråd, haha.

• faceprimer
    Niiicole skrev 2011-09-13 11:04:27 följande:
    Inte jätte stor skillnad denna vecka heller. Men man ser att magen (moderkakan) flyttat sig uppåt för magen har ändrat form. Jag kan du känna var bebis ligger, det är verkligen stenhårt där den är, den har sitt lilla favorit krypin på höger sida :)

Superfin
  • faceprimer

Råkade visst ta bort alla mina bilder jag har lagt i forumet, var inne på mitt Bild galleri så låg bilderna där i en "Forummapp" som jag inte ville ha för trodde att alla som gick in på min sida kunde kolla bilderna där ifrån då, så jag tog bort bilderna, mne dom togs ju bort här ifrån istället. hehe. Aja, det kommer en ny bild snart iallafall!

• faceprimer

Går inte alls att dölja nu mera. Möjligtvis om folk inte ser det pga att jag har fortfarande har lite pösiga tröjor. har inte berättat det för folk på jobbet (är vikarie så är lite överallt så blir lite mycket folk att berätta för:P) Men tillslut lär det ju bli uppenbart när den blir ännu större.

• faceprimer
    Griffonmatte skrev 2011-09-15 18:54:42 följande:
    Vårat hjärta!!! ♥

åh, underbar bild vi lyckades också få en jättefin profil bild på bebisen när vi var på ultra ljud
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD