• Ponja

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Och förresten, fina vagnar ni köpt!! Jag tänker köpa en begagnad Emmaljunga citycross så fort jag hittar någon som är fin och som inte finns alltför många mil härifrån.
    Vad tycker ni om hjul där fram som man kan snurra på? jag vet inte, men är verkligen inte förtjust i det..
    Känns väldigt bökigt om man går på grusvägar/ i skogen, på kullerstenar eller om det är snö ute, eller är jag helt ute och cyklar nu?

• Ponja
    Mary Jo skrev 2011-10-15 22:18:39 följande:
    Nelly har ju mammajackor,och bonprix eller vad den sidan nu heter. Och dom ska vara billigare
    Tack! Ska genast kika in :)
  • Ponja

Lägger ut två bilder jag med från mitt RUL förra vecka. Skulle bli superglad ifall ni vill gissa/tro på könet!
    Skulle verkligen vara jätte kul :)
    Tyvärr blev bilderna väldigt suddiga. Vet inte vad som hänt med kameran Skrikandes
    Men hoppas ni ser och vill gissa ändå! {#emotions_dlg.flower}

• Ponja
    Wielkip skrev 2011-10-16 19:52:53 följande:
    Ponja; för att kunna gissa kön måste man ju se mellan benen underifrån... :)
    Haha what? En sådan bild har jag inte haha :)
  • Ponja
    Ckm skrev 2011-10-22 17:05:00 följande:
    Tjejer vi var på UL i torsdags och fick reda på att det gömmer sig två knoddar i magen :)
    Men gud vad roligt, grattis!! Solig
  • Ponja

För min del spelar det verkligen roll om det blir en pojk eller flicka egentligen. Men eftersom jag vill ha misnt ett barn till så skulle jag tycka det var roligt om detta blev en pojk, så att jag har en pojk som är äldst. Som kan ta hand om och se till så att ingen är elak mot småsyskonen :) Förstår ni vad jag menar? Flört
    Sen så har ju sambon en dotter sen innan. Visst han säger att det absolut inte spelar han någon roll, men jag tror ju faktiskt att han skulle tycka det var väldigt roligt med en pojk Flört

• Ponja

Candydarling: Vad fin mage, och vad fin du är! OCH vilken snygg lägenhet!!

• Ponja

Detta vann jag på Tradera, tyckte verkligen det var super häftigt! :)
    Tycker det är rätt unisex med, men kanske passar det bättre till en pojk? Eller vad tycker ni?

• Ponja
    flipback skrev 2011-10-31 08:56:21 följande:
    nån som vet var man kan köpa bodies med texten "50% mamma 50% pappa"? Har för mig att jag sett bilder nånstans men minns inte.
    Ja den letar jag också efter! "50%mamma 50%pappa = mig" tror jag det stod..
    Det var en tjej som laddade upp en bild på den bodyn här, hon hade köpt den på en marknad..
    Märket var Kajsa och petter, heter det så? har letat men inte hittat :/
  • Ponja
    Mary Jo skrev 2011-10-31 17:54:18 följande:
    Jättefint! Passar både tjejer och pojkar såklart. Min tjej använder massa orange och brunt.
    Och gärna från Kameleont design (för visst är det kameleont design?) Jättefint märke! 
    Tack! Javisst är det Kameleont, tycker verkligen deras kläder är superfina, och lite udda!
    Ja jag tycker absolut att tjejer kan ha brunt och oranget, så då är vi ju iaf två som tycker det ;)
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD