Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Exakt denna är min favorit också Samma modell, samma färg. Haha
Kommer börja ta magbilder exakt varje torsdag nu, för från och med nästa vecka så kommer det kunna vara bebismagen som växer då jag är i v.13 (Hoppas att man börjar få bebismage redan då kan man ju alltid )
Ska iallafall bli intressant att se bebismagen varje vecka och se om den växer något
Så.. här är min första dagen i v.12
Åh vilken fin mage du har precious b min är också sådär stor, vilket resulterar i pösiga tröjor just nu men när vi berättat om graviditeten kommer jag börja ha mina "tajtare" tröjor igen, med glädje :) hehe. Är det första barnet?
Jag säger också Gravidmage, fast jag säger Bebismage när jag vet att det är bebisen som gör att den är stor, just nu har jag svullen mage, eller gravidmage, hehe men längtar tills man är stor pga bebisens storlek
Jag hade lite hull på magen innan, men absolut inte såhär mycket. Nu ser jag ju nästan dubbelt så svullen ut på morgonen än jag gjorde innan.
Kan ju vara därför jag är så stor redan, just för att när jag redan hade lite putmage, så gör ju svullnaden att jag blir automatiskt större...
Här ser ni skillnad, jag tyckte att jag redan i v.5-6 var jättesvullen! Alla dessa bilder har jag för mig är morgonbilder. Den har ju blivit myyyycket större från v 6 till v 12. Nu är den riktigt svår att dölja, om jag cyklar så får jag så stor putmage att jag gärna vill ha en knäppt jacka över så man inte ser den hehe. Men det är just nu när folk tittar lite undrade för antingen har man gått upp i vikt, eller så är man gravid, men det är på det där mellanstadiet så ingen vågar fråga heller. Men när jag väl "går ut med det" så kommer jag stolt visa upp min mage
vad fin den var!
vad kostar en sån ny?