• Kalksten

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

enlitenbitkaka skrev 2011-08-31 18:52:31 följande:
    Här ser magen rätt nätt ut...det är den inte På spirorna sitter supersköna jeans från H&m mama!

Åhh vilken fin mage!!
    För några veckor sedan beställde jag ett par jeans från HM mama och jag tror det är samma som du har, kostade dina 299:- också?
  • Kalksten
    enlitenbitkaka skrev 2011-08-31 19:00:27 följande:
    Nej mina kostade 399:-, är "riktiga" jeans... Men tror jag tittat på de du har; typ som blåaktiga stretchbrallor? Lite tunnare i tyget? Ville köpa dem också men fanns tyvärr inte i rätt size.

Fin mage du har
    aha ok, de har tyvärr inte Mama kläder på HM här så jag fick betsälla på nätet, kunde inte riktigt se skillnaden, men hopaps jag får dem snart kan knappt ha några byxor längre!

Tack! =)
  • Kalksten
    Miafialutta skrev 2011-08-31 19:26:41 följande:
    Jag har dom byxorna, supersköna! Själv väntar jag tvillingar och börjar få lite småångest över hur stor man kommer bli...kommer jag få plats i några kläder överhuvudtaget?! :) För att inte tala om vinterjacka!! ;)
    hahha jag har också tänkt på det där med vinterjacka jajja det blir ett senaste "problem", ett "problem" jag dock gärna har och jag vill att det ska bli jul nu för då är det bara 3 månader kvar och då känns det lagom tid kvar att vänta! =)
  • Kalksten

Dessa 3 tycker vi är superfina, någon av dessa kommer vi nog att köpa lite längre fram när vi vågar oss ut på stan för att shoppa bebisprylar! =) Alla 3 är från Kappahl.

• Kalksten
    enlitenbitkaka skrev 2011-08-31 19:00:27 följande:
    Nej mina kostade 399:-, är "riktiga" jeans... Men tror jag tittat på de du har; typ som blåaktiga stretchbrallor? Lite tunnare i tyget? Ville köpa dem också men fanns tyvärr inte i rätt size.

Fin mage du har
    Såg att du skrivit i min gästbok =) vad trevligt! Men jag kunde tyvärr inte svara till dig för det stod jag var oinbjuden till din sida...
  • Kalksten
    loppan skrev 2011-08-31 20:05:24 följande:
    Kalksten: Hann inte se att du hade lagt upp kläderna från Kappahl men det verkar ju som om vi har ganska lika smak, haha :) Tittade faktiskt på den randiga också, jättefina saker har dom fått in!
    hihi ja! =) Jättefina grejjer du/ni köpt!!
  • Kalksten
    MEW85 skrev 2011-09-01 11:10:55 följande:
    Jag har också köpt den grårandiga, vi kommer har riktigt söta marsbebisar ;)
    Blev sjukt sugen på den blå-rödrandiga!
    De är ju så fina! Den blå-rödrandiga ser ju så mysig ut med det där vita ulliga i =)
  • Kalksten
    faceprimer skrev 2011-09-01 11:18:03 följande:

Tycker faktiskt att jag inte alls är lika svullen utan har snarare fått en "kula".. Är för tidigt för att vara bebisens storlek de vet jag, men känns ändå som jag inte alls är lika svullen längre utan bara fått mage... 
    Fin liten kula! =)

Jag känner precis samma innan vecka 9 kändes det som svullnad men från o med v.9 så känns det mer som en mage som vuxit.
  • Kalksten
    Linda3e skrev 2011-09-01 11:49:13 följande:

Väntar nr 3 (bf 1/3-12) o tycker jag är ganska stor redan då jag har kanten på livmodern precis vid naveln nu.. Syns inte lika mycket när jag står upp dock.. Men Thank God för Boyfriend fit jeans!! ;)

Funkar inte att lägga upp bild :(

hehhe jag kör också boyfriendjeans o har verkligen tagit min sambos också ;)

hur kan man se/känna livmodern?
  • Kalksten
    viplanerar09 skrev 2011-09-01 13:00:27 följande:
    Jag känner min och den är ungefär mitt emellan naveln och där behåringen överkant. Jag sa inget till sambon utan han fick känna om han kände någon kant/slutning och var på pricken där jag kände :) Är i vecka14(13+5). De säga att det brukar vara vid naveln runt vecka 20!
    hur hårt behöver man känna på magen för att känna livmodern? eller känns den väldigt lätt typ genom att stryka över magen? jag är ju bara i vecka 10 så lär ju inte märkas på mig än...
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD