Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Tack, ja jag är ordningsfreak, allt ligger även i storleksordning, alltså 50 för sig o 56 för sig :P
Så fin mage du har Camamill och Kelli!
Jisses vad din mage står rakt ut Kelli - sött!
Lillamikaela: Nej det var verkligen inte alls svårt, du syr det på en dag om du är duktig, för mig tog det 2 dagar och jag syr aldrig annars!! Pysslar inte med sånt ;) så ja vem som kan göra ett!
Jag följde denna beskrivning: ivfresan.bloggplatsen.se/2011/08/19/6067125-monster-babynest/
Fina magar tjejer! =)
Ville bara berätta att kontroll ultraljudet idag gick kanon!
Moderkakan hade flyttat upp sig och låg nu mycket bra - skönt!
Han låg med huvudet neråt och fötter o rumpa upp, han låg med sin rygg mot min.
Allt såg ut att va bra med lillprinsen också och vi fick åter igen bekräftat att det är en liten kille vi har i magen
Åh det var så känslosamt att se honom igen....wow vad häftigt nu var allt så mkt större och man kunde verkligen få en aning om hur han komemr se ut i profil o så =)
Vi fick en supersöt vy strax under munnen så man såg hur han drack fostervatten i mängder och lilla tungan stack fram när hon stannade bilden o zoomade in och man såg näsan underifrån så jäkla söt liten potatisnäsa med de två små närborrarna, åhh jag blev alldeles tårögd! Vi fick 4 ansiktsbilder med oss hem, 2 i profil och 2 strax underifrån så man ser näsa, kinder och mun.
Vecka 34, tiden går fort nu!
leeza 20kg?? Det syns då inte!
Här är min mage nu i vecka 33 och 10 kg plus sedan inskrivningen
Oj vilka höga järnvärden flera av er har!
Mitt var vid inskrivningen 125 vilket BM sa va bra, sen sjönk det bara lite till 120 men på 3 v så sjönk det till 107 fick börja med niferex och är nu 2 ½ v senare på järnvärde 123 så det är skönt att jag är uppe på nästan min normala nivå.
Även vår BM har känt på magen efter bebisen vid varje mätning.