Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Vi fick inte heller veta några mått, bara att allt såg normalt ut. Hade varit kul att veta. Undrar om man kan fråga i efterhand?
Vi fick inte heller veta några mått, bara att allt såg normalt ut. Hade varit kul att veta. Undrar om man kan fråga i efterhand?
Här är vagnen som vi är sugna på. Ingen slump att vi fastnade för grönt, det är både min sambos och min favvofärg Love it! De flesta som har den verkar väldigt nöjda.
Taget idag i v 19+1
Kul att se alla fina mag-och RUL-bilder! Nu börjar det verkligen märkas att magarna börjar växa ordentligt (och bebisarna såklart)
Skitsnygga byxor Wielkip!
Var in till sjukhuset på koll i lördags då jag fick ganska rejäl mensvärk i magen, mer än vanligt, samt illamående. Läkaren undersökte och kollade även på UL att bebisen mådde bra, vilket h*n gjorde. Allt såg fint ut, en stor lättnad. De misstänker UVI, så de gjorde en odling.
Läkaren tittade ganska länge "underifrån" och jag tror att jag såg könet ganska bra, men det är ju alltid svårt att säga 100%. Jag tyckte att det såg ut som en flicka. Allra viktigast är att bebben mår bra, kön spelar absolut ingen roll. Men det känns mer personligt att kunna säga han eller hon istället för den/bebisen/han-hon o.s.v.
Här kommer en magbild från idag, är i vecka 21 (20+4).
Positivt med besöket är i alla fall att BF numera är 24/10 och inte 27/10! :D
Positivt med besöket är i alla fall att BF numera är 24/10 och inte 27/10! :D
Åh vilka fina bilder ni har lagt upp!
En nyårsbild på oss, tagen av min sambos duktiga syster som är fotograf
Ni som har GBS, hur får man reda på att man har det? Vad är symptomen eller kan man vara helt symptomfri? Vad händer med bebisen om det inte upptäcks? Vet så lite (typ ingenting) om det.
Men herregud vad ni ploppar ut bebisar! Grattis alla! Jag vill också ha våran här nu, 4 dagar kvar till BF. Känns som att jag kommer få gå över en evighet.
Gick tillbaks i tråden och kollade mitt senaste inlägg vilket var en bild på min gravidmage. Det känns redan som så länge sen trots att det bara har gått 9 dagar. Här kommer iaf en bild på underverket, våran underbara lilla dotter:
Undrar vad som hände med bilderna då det är en bildtråd Trodde att det kommit massa nya bebisbilder.