Inlägg från: faceprimer |Visa alla inlägg
  • faceprimer

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

k girl skrev 2012-01-03 16:41:40 följande:

Eftersom det postades nyårsbilder... Så här såg jag och lilltrollet ut på nyårsafton.

Vad fina ni är!
    I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • faceprimer
    Nikis skrev 2012-01-06 17:03:56 följande:
    Vi va på tittut i stockholm idag :) Tjejen va inte så samarbetsvillig som jag ville, Hon började med att ha både händer i ansiktet och moderkakan som snutte ;)
    Fick tillslut några bilder, hon ser lite skrynklig ut men det är för navelsträngen va tvungen att ligga framför hela ansiktet när hon väl ville visa upp sig lite :P haha
    Hon väger 1544 gram och idag är vi i vecka 30 :) 
    Våran lilla Juno Hjärta

Åh vad härligt
    Jag blir så sugen på att också göra ett 3d ultraljud när man ser såna här fina bilder  
  • faceprimer

Detta babygym klickade vi hem igår, hade kostat 869kr men var nu på rea 395kr så vi slog till  

• faceprimer

Fanns ytterligare saker att köpa till babygymmet att hänga upp om man ville så om vi tycker de känns för lite saker så kommer vi göra det men vi ville få hem det innan vi köpte mer

• faceprimer
    Evelinas skrev 2012-01-09 23:10:47 följande:
    År nu i v. 30 och jag har blivit fru Solig

åh vad härligt stort grattis!
  • faceprimer

Jag har SF mått 31,5-32cm i v.31

• faceprimer
    ViTvåBlirTre skrev 2012-01-12 10:16:02 följande:
    Bitter sweet: Va fin du e!
    man blir nästan avundsjuk (på ett bra sätt) på er där ALLA extrakilo satt sig på magen..Glad

Men jag undrar när jag ser alla era bara magar..e d bara jag som ser ut som en rödrandig tiger på magen?
    Brukar inte ta foto på min mage utan kläder mest av den anledningen men ska bjuda er på en från v.26

Vilken fin mage du har!
    Men jag ska säga att du är inte ensam, jag hade hoppats att jag skulle slippa men har fått en del bristningar, inte jättemycket men det är påväg ser jag. Vissa är jätte tydliga och vissa är påväg att "bryta ut" Inte roligt alls, men men, vad gör man?    Mina bristningar började i v.29 ungefär.
  • faceprimer
    candydarling skrev 2012-01-12 17:50:20 följande:
    Lillkillens korg är härmed färdigrenoverad och bäddad ♥

åh, så fint! vi ska ha en vagga, håller på att måla den nu men längtar tills jag får bädda den och ställa in den i sovrummet
  • faceprimer
    Cute Baby skrev 2012-01-12 17:27:12 följande:
    många verkar veta  könet på bebisen redan=)  
    hur  många har tänkt/ bestämt namn ?

vi fick reda på att det är en flicka =) och jag gillar namnet Mila vad tycke ni och vad ska era bebisar heta ?? Baby 

Ställ gärna frågan i prat-tråden istället www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html
  • faceprimer
    Jojjanna skrev 2012-01-15 21:30:50 följande:

7 veckor kvar idag så jag passar på att lägga in en liten magbild...

Vilken fin mage du har!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD